Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:24:03 GMT

آغاز رقابت کشتی گیران قمی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۶۳۶

آغاز رقابت کشتی گیران قمی در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان در رومانی در حال برگزاری است و تیم ملی کشتی فرنگی ایران در این مسابقات از حضور ۲ کشتی گیر جوان قمی بهره مند است.

وی افزود: علی اکبر حیدری و مهدی ابراهیمی کشتی گیران قمی هستند که اکنون در عین جوانی تجارب ارزنده‌ای از حضور در رویدادهای مختلف کشتی جهان به دست آورده‌اند و سرمایه کشتی قم محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: در ادامه مسابقات کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان، امروز علی اکبر حیدری کشتی گیر قمی در وزن ۹۷ کیلوگرم، در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده اما در دور دوم یک کشتی گیر از کشور هندوراس را در پیش رو دارد و در صورت پیروزی در سومین دور با برنده رقابت بین هند و ژاپن روبرو می‌شود.

رضایی بیان داشت: حیدری در بازی‌های آسیایی جاکارتا نماینده ایران بود که در دسته وزنی خود به مقام چهارم رسید و امیدواریم با حفظ روند رو به رشد خود بتواند شانس حضور در رویداد بزرگ المپیک تابستانی توکیو را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد:  مهدی ابراهیمی دیگر کشتی گیر قمی حاضر در این مسابقات است که در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند مسابقه می‌دهد و اولین حریف او کشتی گیری از مجارستان است و اگر این بازی با برد برای ابراهیمی همراه باشد حریف او در دور دوم برنده رقابت ترکیه و بلغارستان خواهند بود.

دبیر هیئت کشتی استان قم در خصوص حضور تیم کشتی قم در لیگ برتر کشتی فرنگی گفت : تیم شهدای مدافع حرم بدون حامی مالی در این مسابقات حضور یافت و موفق شد به مقام سوم این پیکارها دست یابد.

کد خبر 4456922

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد رضایی کشتی کشتی فرنگی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین حسینی پدافند غیرعامل یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!