Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:57:15 GMT

قاچاق سوخت در قرچک گزارش نشده است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۱۶۳۹

قاچاق سوخت در قرچک گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جعفری صبح سه شنبه در هشتمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قرچک ضمن تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول، گزارشی از عملکرد ۶ ماهه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان ارائه کرد.

وی در ادامه با اشاره به دستور جلسه افزود: با توجه به اینکه در شهرستان قرچک شاهد عرضه خارج از شبکه سوخت نمی باشیم ولیکن بایستی با در نظر گرفتن اختلاف قیمت بنزین و احتمال جمع آوری و خروج آن به خارج از کشور اقداماتی صورت پذیرد تا زمینه ساز بروز مشکلات احتمالی نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری گفت: بحث قاچاق کالا در سطح ملی بوده و با توجه به عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز توفیقات خوبی در این زمینه به دست آمده است و شاهد کاهش حجم قاچاق نسبت به چند سال گذشته هستیم.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک تصریح کرد: با توجه به اختلاف قیمت ارز و پایین آمدن ارزش ریال، بیشتر بحث صادرات مطرح می باشد تا واردات کالا و تنها ورود مواد اولیه مورد نیاز برخی واحدهای تولیدی را داریم و پیش بینی می گردد با وجود این شرایط، قاچاق نیز کاهش یابد.
 

کد خبر 4457045

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا جعفری فرمانداری قرچک قاچاق سوخت یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین حسینی پدافند غیرعامل یاسوج شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم