Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی درج خبری با عنوان «اضافه شدن مبلغ جدید گاز، ماجرای سود بدهی؟» در سایت خبری مشرق، روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران با ارسال جوابیه‌ای، به این مساله پاسخ داد. در بخشی از این جوابیه آمده است: «... به استناد مصوبه شماره ۳۷۸۷۵/ت۵۵۱۴۳ ه مورخ  ۲۹/۰۳/۹۷  هیئت وزیران، نرخ گاز بها به میزان ۱۵% در سقف بند ۲ مصوبه مذکور ( پیوست) اضافه شده و با توجه به اینکه اعمال نرخ جدید بعد از چاپ قبض تعدادی از مشترکین در سیستم مکانیزه پیاده سازی شده، لذا اصلاح نرخ صرفا در بخشی از مدت زمان قبوض قبلی مشترک منتشر شده در آن سایت به میزان مصرف ۳۹ روز از دوره ۴۶ روزه قبض، به عنوان تعدیل در ستون بدهی گذشته در قبض جدید اضافه و اخذ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»  متن کامل پیام به این شرح است:   مدیر مسئول محترم سایت خبری مشرق                                                                              موضوع : تکذیبیه با سلام،        احتراما، عطف به درج خبری با عنوان « اضافه شدن مبلغ جدید گاز، ماجرای سود بدهی؟ » در مورخ ۲۰/۸/۹۷ با کد خبر ۹۰۹۶۵۷ ضمن تکذیب خبر مذکور توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی ایفاد می دارد.  لذا خواهشمند است دستور فرمائید متن زیر مطابق با قوانین مطبوعات در اولین فرصت و با همان تیتر و عنوان در آن سایت خبری محترم درج گردد .         به استحضار میرساند به استناد مصوبه شماره ۳۷۸۷۵/ت۵۵۱۴۳ ه مورخ  ۲۹/۰۳/۹۷  هیئت وزیران نرخ گاز بها به میزان ۱۵% در سقف بند ۲ مصوبه مذکور( پیوست) اضافه شده و با توجه به اینکه اعمال نرخ جدید بعد از چاپ قبض تعدادی از مشترکین در سیستم مکانیزه پیاده سازی گردیده است ، لذا اصلاح نرخ صرفا در بخشی از مدت زمان قبوض قبلی مشترک منتشر شده در آن سایت به میزان مصرف ۳۹ روز از دوره ۴۶ روزه قبض ، به عنوان تعدیل در ستون بدهی گذشته در قبض جدید اضافه و اخذ گردیده است .       لذا روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران ضمن تکذیب خبر و تحلیل اشتباه رخ داده مبنی بر اضافه نمودن مبلغی تحت عنوان سود بدهی در قبوض  از آن رسانه محترم تقاضا دارد در مقطع حساس کنونی که دشمنان و معاندان نظام با استفاده از هر ابزار و روشی در صدد ناامید کردن مردم و ایجاد تشویش در افکار عمومی می باشند ، قبل از انتشار هر گونه خبر از این دست قبلا اطلاعات تکمیلی را دریافت و سپس منتشر نمایند . 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین جنبش حماس اعلام کرد اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا و تلاش او برای مسئول جلوه دادن این جنبش در نرسیدن به توافق را محکوم می‌کنیم.

حماس افزود: اظهارات بلینکن هیچ ربطی به واقعیت ندارد و با این واقعیت که جنبش حماس بار‌ها با نرمش برخورد کرده است در تضاد است. مطالبات حماس و مقاومت از روز اول روشن بوده است و همان مطالباتی است که مارس گذشته ارائه کردند و مورد استقبال همه میانجی‌ها قرار گرفت.

حماس اضافه کرد: خواسته‌های ما ضرورت آتش بس دائمی، خروج نیرو‌های اشغالگر، بازگشت آوارگان، افزایش امداد رسانی و آغاز بازسازی است. انعطاف‌پذیری حماس با ناسازگاری و تعلل نتانیاهو و کابینه اش و ایجاد موانع و کارشکنی بر سر راه توافق مواجه شد و آنها به دنبال طولانی‌تر کردن جنگ هستند.

دیگر خبرها

  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • حمله به سایت اس ۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت/ تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟ (+عکس)
  • حمله اسرائیل به سایت اس۳۰۰ اصفهان؛ از ادعا تا واقعیت | تصاویر ماهواره‌ای چه می‌گوید؟
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد
  • استعلام و پرداخت قبض برق در یک چشم برهم‌زدن
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد