Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:09:06 GMT

آشنایی با تیم ملی ترینیداد و توباگو

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۲۰۰۴

سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو اسامی بازیکنان این تیم برای دیدار با ایران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دنیس لاورنس، سرمربی تیم ملی ترینیداد و توباگو اسامی بازیکنان این تیم برای اردوی ماه نوامبر این تیم و دیدار برابر ایران را اعلام کرد.

اسامی بازیکنان به این شرح است:
دروازه بان‌ها: 
ماروین فیلیپ (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، نیکولاس فرندراپ (سندنس – نروژ)، آدریان فونسنته (پلیس – ترینیداد و توباگو).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خط دفاعی:
ابرِی دیوید (واسان – فنلاند)، شلدون باتئو (اف سی غیرت – قرقیزستان)، دانیل سیروس (الاورباح – عربستان)، کستون جولیون (ای اس ترنسین – اسلوونی)، کورتیس گنزالس (دیفنس – ترینیداد و توباگو)، آلوین جونز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، تریستان هوج (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو).
خط میانی: 
جووین جونز (دارمشتات – آلمان)، کوردل کاتو (شارلوت ایندیپندنس – آمریکا)، ناتان لوئیز (ایندی ایلون – آمریکا)، آکیم هامفری (ساندو – ترینیداد وتوباگو)، دوانس موکته (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو)، جومال ویلیامز (دابلیو کانکشن – ترینیداد و توباگو)، لستون پال (سنترال اف سی – ترینیداد و توباگو).
خط حمله:
خالیم هایلند (الفیصل – عربستان)، آتائولا گوئرا (چارزتون – آمریکا)، لستر پلتیر (المجزل – عربستان)، ایزایاه لی (مونرو – آمریکا) 
میانگین سنی بازیکنان این تیم ۲۶ سال بوده و میانگین بازی‌های ملی آن‌ها ۲۷ بازی است.
تیم ملی ترینیداد و توباگو در سه دیدار آخر خود برابر تیم‌های تایلند، امارات و آمریکا نتایج زیر را کسب کرده است:
ترینیداد و توباگو ۰ – تایلند ۱
ترینیداد و توباگو ۲ – امارات ۱
ترینیداد و توباگو ۲ – آمریکا ۱

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی ترینیداد و توباگو تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، با بیان این که دولت بایدن بدون موافقت عربستان و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط، هرگز توافقنامه دفاعی میان ایالات متحده آمریکا و ریاض را امضا نخواهد کرد، گفت که این دو مسئله بخشی از یک نگاه جامع و جدایی‌ناپذیر است.

پیش از این نیز روزنامه نیویورک‌تایمز از شروط عربستان برای دستیابی به توافق عادی‌سازی روابط با اسرائیل خبرداده بود که یکی از آن شروط برپایی دولت فلسطین در کرانه باختری و غزه و متوقف کردن شهرک‌سازی‌ها است.

توماس فریدمن، روزنامه‌نگار آمریکایی در مطلبی تصریح کرد که عادی‌سازی روابط دیپلماتیک میان عربستان و اسرائیل مبتنی بر شروطی است و تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اسرائیل با شروط ریاض مبنی بر خروج از غزه، توقف شهرک‌سازی در کرانه باختری و قدم گذاشتن در مسیری سه تا پنج ساله برای برپایی دولت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی موافقت کند.

وی با اشاره به این که انتظار نمی‌رود، کابینه کنونی اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو با این شروط موافقت کند، تاکیدکرد: به این ترتیب چه بسا این توافقنامه منتفی و به زمانی موکول شود که اسرائیل آماده پذیرش شروط عربستان باشد.

در همین رابطه رسانه‌های عبری گزارش دادند که دفتر نتانیاهو، اقدامات و ابتکارات مطرح شده از سوی ایالات متحده و اروپا در خصوص صلح و عادی‌سازی روابط با عربستان (و اسرائیل) تشکیل دولت مستقل فلسطین بعد از پایان کامل جنگ با حماس را به سخره می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • آمریکا این بار با اف ۱۵ های جدید جیب عربستان را خالی می‌کند
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده