Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد دستگاه‌ها به جامعه نیاز و ضرورت است، با این کار هم فضای امیدواری در جامعه به وجود می‌آورد و هم خود به خود موجب احیای اعتماد جامعه به نظام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره تعامل بیشتر وزرا با مردم چه میزان می‌تواند منجر به تلطیف فضای جامعه شود؟ گفت: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری همواره به مسئولان تاکید دارند، گزارش دادن و در حقیقت اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده توسط دستگاه‌ها به مردم است تا هم مردم از کارهای انجام شده مطلع شوند و هم بستر نقادی عملکرد دستگاهای مسئول به وجود بیاید، این مسئله خود به خود موجب شفافیت می شود و مردم خادمان‌شان را بهتر می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در گزارش دهی وزرا و مسئولان دستگاه‌هاست که ظرفیت ها و توانمندی‌های هر دستگاه برای مردم مشخص می شود و بستر خروج از کمبود و کاستی‌ها به وجود می‌آید. تاثیر دیگر گزارش دهی وزرا و دستگاه‌ها به مردم ایجاد رقابت بین دستگاه‌ها برای گزارش عملکردشان به جامعه است، این مسئله موجب خواهد شد مردم بینند مسئولان‌شان پای کار هستند.

وی ادامه داد: قطعا در گزارش دادن وزرا و مسئولان است که مردم از خدمات نظام مطلع می شوند البته بازخورد گزارش مسئولان به دستگاه مربوطه بر می گردد و انگیزه خدمت در دستگاه‌های مربوطه نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا گفت : به صاحبان ادیان‌ مختلف، زنان و مردان و جوانان سریلانکایی می‌گویم که شما می‌توانید با اتکا بر خدا که منشا همه قدرت‌هاست و با اعتماد به نفس و اعتماد به داشته‌ ها راه پیشرفت را طی کنید.

وی تاکید کرد که القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است.

این خبر تکمیل می شود... .

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • ببینید | دیدار چهره به چهره وزرا با مردم
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است