Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید خردمند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام امروز، 22 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه  به ضرورت بازسازی و بازخوانی مفهوم رایج از این فریضه الهی در جامعه ایرانی و اسلامی یک دوره مسابقه کتابخوانی امر به  معروف و نهی از منکر بین مدارس چرام برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بزرگترین هدف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عنوان می‌شود، چنان که ایشان در وصیت نامه خود به برادرشان محمد‌بن حنفیه به صراحت می‌فرمایند: «هدف من از این حرکت اصلاح طلبی در امت جدم است و می‌خواهم امر به معروف و نهی از منکر کرده و بر طبق روش و سیره پیامبر(ص) و علی(ع) عمل کنم.»
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام اضافه کرد: این واجب الهی مورد تأکید پیامبر اسلام(ص) و ائمه(ع) نیز بوده است و در اصل هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز پیش‌بینی شده و در آنجا امر به معروف و نهی از منکر از ناحیه مردم نسبت به یکدیگر، مردم نسبت به دولت و دولت نسبت به مردم، مشخص و مقرر شده است.
خردمند با اشاره به روند و چگونگی این مسابقه معنوی، یادآورشد: این مسابقه در ١٠ مدرسه شهر چرام برگزار شد و ۶١۴ دانش آموز در این مسابقه شرکت داشتند  که در پایان از ۵٣ دانش‌آموز تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی امر به معروف نهی از منکر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محمدی: بعید می‌دانم بین یزدانی و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد