Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:06:50 GMT

استایلی کلاسیک و شیک برای زنان جذاب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۲۱۹۸

استایلی کلاسیک و شیک برای زنان جذاب

رکنا: لباس های چهارخانه برای زنان شیک پوش بهترین ایده و مدل است.

یکی از طرح هایی که هیچگاه از مد نمی افتد، طرح چهارخونه است. این طرح به خصوص در فصل پاییز بیشتر مورد توجه طراحان مد و فشن قرار می گیرد. اما از آنجا که این طرحی، طرحی شلوغ است، ست کردن آن با دیگر لباس ها نیز کار ساده ای نیست. ما در این مطلب چند مدل از ست لباس های زنانه با طرح های چهارخانه را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما می توانید از یک طرح پارچه چهارگوش برای کل لباس تان استفاده کنید. البته اگر طرح چهارخانه لباس تان ساده تر و رنگ آن خنثی باشد، بهتر است.

دامن های چهارخانه ماکسی، برای میهمانی ها بسیار شیک می باشند. تنها کافی ست پیراهنی ساده و همرنگ دامن تان انتخاب کنید و آنها را به تن کنید.

نه تنها دامن های بلند، بلکه دامن های کوتاه نیز انتخاب خوبی برای استفاده از طرح چهارخانه در استایل تان می باشد. از آنجا که دامن های کوتاه حالتی اسپورت دارند، شما می توانید آنها را به همراه یک سویشرت به تن کنید.

پیراهن های چهارخانه نیز از دیگر گزینه هایی ست که می توانید به آن فکر کنید. فقط حواس تان باشد که طرح لباس پایین تنه تان را ساده انتخاب کنید تا شلوغی بیش از حد ظاهرتان توی ذوق نزند.

یکی از طرح هایی که معمولا برای کت ها انتخاب می کنند، طرح چهارخانه است. از این جهت که ساده بوده و به راحتی با لباس های زیر آن ست می شود. شما می توانید یا کت تان را رنگی انتخاب کنید و لباس های زیر آن را ساده بپوشید یا برعکس، شلوار و پیراهن تان رنگی باشد و کت تان را ساده انتخاب کنید.

از لباس های میهمانی که بگذریم، شما می توانید این طرح را برای تیپ خیابانی خود نیز انتخاب کنید. یک کت چهارخانه به ظاهر شما استایلی کلاسیک و شیک خواهد داد.

اگر کت چهارخانه ندارید اما می خواهید که این طرح را در استایل تان جا دهید، به دنبال شالی با طرح چهارخانه باشید.

طرح بربری نیز یکی از طرح های محبوب چهارخانه است که هیچگاه از مد نمی افتد.

نکته ای که باید در پوشیدن طرح های چهارخانه در نظر بگیرید این است که رنگ های لباس ها و حتی اکسسوری هایتان را با رنگ چهارخانه لباس تان ست کنید. مثلا اگر رنگ کت تان سفید و مشکی و کرم است، سعی کنید که کل ظاهرتان را با این 3 رنگ ست کنید.

اگر کل ظاهرتان ساده و به رنگ های خنثی باشد، یک پیراهن چهارخانه رنگی در وسط آن به زیبایی هر چه تمام تر خواهد درخشید.

رنگ سرمه ای از جمله رنگ های کلاسیک و بسیار شیک است. این استایل برای یک میهمانی عصرانه یا حتی شبانه، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس حناچی شهردار تهران شد قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس مرد بیکار خانواده اش را با روغن داغ کرد! رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر 2 مالخر ماموران پلیس را به لانه موش های خلافکار مشهد بردند + عکس حکم اعدام برای بی رحم ترن زن + عکس احمدی نژاد با دفترچه خاطرات دکتر حسین فاطمی چه کرده است؟ حکم زندان برای رپر کودک آزار +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه مدل زیبایی زنان لباس مدل سفید محبوب استایل چهارخانه عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم پسر پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور

باشگاه تراکتور مذاکرات خود را با یورگن کلینزمن کاپیتان سابق تیم ملی آلمان برای هدایت این تیم آغاز کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمس، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.

این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهراً باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.

با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.

حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟

کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز
  • فیلم| لحظاتی از جذاب‌ترین و تکنیکی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال
  • گل های جذاب لحظه ثانیه های آخری تیم ملی انگلیس در طول تاریخ / فیلم
  • تصاویری جذاب از معرفی تسلا مدل ٣ پرفورمنس ٢٠٢۴
  • معرفی کابینت های جدید
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور