Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:46:00 GMT

تهران همواره درمسیر ثبات منطقه درکنار دمشق است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۲۲۰۸

تهران همواره درمسیر ثبات منطقه درکنار دمشق است

تهران- ایرنا- نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه گفت: جمهوری اسلامی حامی دمشق در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه همواره در کنار این کشور خواهد بود.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، حجت الاسلام و المسلمین «احمد سالک کاشانی» امروز- سه شنبه- در دیدار «محمد حسین راغب الحسین» نایب رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری عربی سوریه ـ ایران با تبیین تحولات سیاسی و شرایط منطقه افزود: دستاوردهای میدانی و سیاسی سوریه در مقابل جریان تکفیری و تروریست‌ها نشان از همت بالای مردم و دولت این کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نقش با اهمیت ارتش، مردم و رهبری سوریه در مبارزه با تروریست ها اشاره کرد و ادامه داد: با حضور میدانی ارتش، مردم و رهنمودهای رهبری سوریه، تروریست ها و جریان تفکیری از دست‌اندازی و ادامه جنایت در این کشور ناکام ماندند و پیروزی ارتش سوریه در مقابل تروریست ها کمک شایانی به ثبات و امنیت منطقه کرده است.
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و سوریه در ادامه به نقش ایران در منطقه بویژه در دمشق اشاره و خاطرنشان کرد: ایران حامی سوریه در مقابله با تروریسم بوده و در مسیر کمک به امنیت و ثبات منطقه همواره در کنار این کشور خواهد بود.
سالک، سفر هیأت گروه دوستی پارلمانی سوریه به تهران، همکاری‌های پارلمانی و دیدارهای متقابل گروه های دوستی دو کشور را مهم خواند و از گسترش مراودات دو کشور در زمینه‌های مختلف به ویژه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی استقبال کرد.
وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی از هرگونه فعالیت در راستای توسعه و گسترش مناسبات با سوریه استقبال و حمایت می‌کند و سفر گروه های دوستی پارلمانی دو کشور در تقویت مناسبات و ارتقاء تعاملات فی مابین حایز اهمیت است.

** حمایت های ایران در سرکوب فتنه تروریست ها در سوریه نقش اساسی ایفا کرده است
نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه ـ ایران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت دولت و ملت ایران از جمهوری عربی سوریه گفت: حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران در سرکوب فتنه تروریست ها در سوریه نقش اساسی ایفا کرده است.
راغب الحسین به شکست جریان تکفیری ـ تروریستی در سوریه اشاره کرد و افزود: مردم و رهبری این کشور هیچگاه نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در کمک به سوریه و مبارزه با تروریسم را فراموش نخواهند کرد.
همچنین عدنان حسن محمود سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران در این دیدار گفت: با توجه به توطئه دشمنان در شرایط فعلی، اتحاد کشورهای اسلامی برای منزوی کردن رژیم غاصب صهیونیستی ضروری است.
سیام*3061**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش توسط امام خمینی (ره) آن هم در روزهایی که دشمنان جمهوری اسلامی درصدد انحلال ارتش بودند، نشان از درایت ایشان دارد.

وی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نماد صلابت و اقتدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: غیرت و مردانگی نیروهای دلاور که دل در گروی عشق به ایران دارند، در دفاع از کشور بینظیر و یه افتخار و مباهات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران نمونه برجسته ای از ولایتمداری، اخلاق مداری، صلابت و قدرت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با تمام قدرت بر اقتدار و آمادگی خویش بیفزایند.

حجت الاسلام جعفرزاده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره سدی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در سایه دوراندیشی و اقتدار فرمانده کل قوا خوش درخشیده و قدرتمند در برابر هر تنشی ایستاده است.

وی بیان کرد: نیروهای ولایت‌مدار ارتش در دوران دفاع مقدس با همه توان در بخش‌های دریایی، زمینی و هوایی از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و برای قطع کردن دست متجاوزان از خاک میهن اسلامی حماسه‌های بزرگ و به یادماندنی خلق کردند که همواره بر تارک تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: ایران اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش، قدرت مطلق منطقه را دارد و سبزپوشان نظام باید با اتکا بر داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت آموزه‌های دینی همواره به فکر پیشرفت این نهاد باشند و با ابداعات در زمینه‌های مختلف جنگی و نظامی، جایگاه خود را هر روز در بین قدرت‌های نظامی دنیا مستحکم‌تر کند.

کد خبر 6080660

دیگر خبرها

  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • مخبر: اگر اسرائیل مرتکب خطای دیگری شود، بشدت پاسخ می‌دهیم
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوزها مقابله کنند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • امیرعبداللهیان: ریشه بحران در منطقه به جنگ غزه بر می‌گردد