Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نورالدین امیری در نشست ارزیابی میزان آمادگی مجموعه ستاد بحران، آموزش شهروندان را یکی از ماموریت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی عنوان کرد.

وی همچنین افزود: مستند سازی و به روز رسانی اطلاعات شهری یکی از ضرورت‌های مدیریت بحران و برنامه ریزی برای حل مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی بوشهر هم بخشی از مشکلات آبگرفتگی بوشهر هنگام بارندگی را ناشی از سیاست‌های غلط در واگذاری زمین و ساخت و ساز‌های بدون ضابطه در برخی مناطق عنوان کرد.

محبی با اشاره به ناکافی بودن تجهیزات و امکانات سازمان آتش نشانی هنگام بحران، تامین تجهیزات ضروری را خواستار شد.
شجاعی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند و رئیس کارگروه سیلاب‌های شهری نیز بر حل مشکلات فنی و عمرانی در برخی نقاط به ویژه شیب بندی کانال‌ها و معابر تاکید کرد.

کره بندی مدیر آرامستان بهشت صادق هم با اشاره به ناکافی بودن فضا برای دفن اموات در آینده بسیار نزدیک، گفت: بخش‌های باقی مانده آرامستان جدید در تنگک سوم سریع‌تر تکمیل شود.

غلامزاده شهردار بافت تاریخی بوشهر نیز در این جلسه وجود عمارت‌های در معرض خطر و تخریب آن‌ها در بارندگی‌ها را چالشی مهم خواند و افزود: در همین زمینه با میراث فرهنگی مکاتبات لازم صورت گرفته، اما راهکار لازم برای حل مشکلات ساکنان این بنا‌ها ارائه نشده و هر لحظه احتمال دارد اتفاقی تلخ رخ دهد.

انتهای پیام/ک

ساخت و ساز بی ضابطه علت بخشی از آبگرفتگی معابر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مدیریت بحران بافت تاریخی آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب پارکینگی که بر روی سیل برگردان احداث شده بود | خطر سیلاب از این مناطق تهران دور شد

به گزارش همشهری آنلاین، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک به طور کامل برچیده و از یکی از نقاط خطرناک و گلوگاه های سیلابی غرب شهر تهران رفع خطر شد.

نصیری تصریح کرد: پارکینگی که به صورت غیر مجاز بر روی کانال سیل بگردان غرب (میان رود) در محدوده این پارک احداث شده بود و به عنوان یکی از موانع و گلوگاه های سیلابی غرب تهران به شمار می رفت، با  پیگیری‌های مستمر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه ۵  و با همکاری خوب مجموعه پارک ارم و نهادهای مربوطه به طور کامل برچیده شد.

او افزود:  با بازگشایی این مسیر، خطر سیلاب‌زدگی و خسارات احتمالی برای خط متروی تهران-کرج، بزرگراه شهید فهمیده و مجموعه ارم به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرد. از این رو پارکینگ احداث شده که برای کارمندان مجموعه در نظر گرفته شده بود تخریب و دال های بتنی سقف کانال برداشت شد و همچنین به منظور حفظ ایمنی اقداماتی از جمله اجرای جان پناه در اطراف کانال انجام شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: کانال سیل برگردان غرب یکی از کانال‌های اصلی و حیاتی شهر تهران برای کاهش خطر سیلاب است که آب‌های سیلاب و رواناب رودخانه‌های درکه، فرحزاد و باکری (وسک) را جمع‌آوری کرده و در نهایت در نزدیکی پارک ارم به رودخانه منتقل می‌کند.پیش از این سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مکررا برای برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم بر روی سیل‌برگردان غرب تهران اعلام هشدار و مهلت اقدام مناسب تعیین کرده بود.

کد خبر 840953 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها سيل شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • تخریب پارکینگی که بر روی سیل برگردان احداث شده بود | خطر سیلاب از این مناطق تهران دور شد
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • تداوم عملیات تخلیه آب در سه محله اهواز