Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:39:16 GMT

تقدیر ویژه مردم شهر یورکشایر از گرت ساوتگیت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۲۲۵۵

تقدیر ویژه مردم شهر یورکشایر از گرت ساوتگیت

شهر یورکشایر از گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس تقدیر به عمل آورد.

به گزارش "ورزش سه"، ساوتگیت در سال 2001 که به تیم میدلزبورو پیوست، در شهر یورکشایر شروع به زندگی کرد و پس از پایان فوتبالش نیز در این شهر ماندگار شد. حال شهردای این شهر در اقدامی جالب تصمیم گرفت تا از سرمربی تیم ملی انگلیس تقدیر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تیم ملی انگلیس تا نیمه نهایی جام جهانی پیش رفت که بهترین عملکرد این تیم پس از سال 1990 بود و از همین رو به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کرده است.

 

 

 

 

ساوتگیت در این رابطه گفت:" من بسیار مفتخر و خوشحالم. من در یورکشایر بیش از هر جایی در انگلیس زندگی کرده ام، ارزش ها، دوستی ها و مردم این شهر استثنایی هستند. ما عاشق زندگی کردن در اینجا هستیم و سبک زندگی یورکشایری را انتخاب کرده ایم. خیلی خوشحالم که بدین شکل شناخته می‌شوم و به آن افتخار می‌کنم."

 

در حقیقت مردم یورکشایر معتقدند هر چند که ساوتگیت در این شهر به دنیا نیامده ولی تاثیر بسیار مثبتی بر آن داشته است

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند

ستاره رئال مادرید خوشحال است که با گلزنی خود، مانع از شکست سه شیرها در دیدار دوستانه سه شنبه شب شد. 

جود بلینگام پس از گلزنی در دقیقه ۵+۹۰ بازی دوستانه انگلیس مقابل بلژیک و به تساوی کشاندن حساب کار، از عواقب شکست محتمل دیگری در ومبلی برای تیمش گفته است.

طرفداری | به گزارش BBC، سه شیرها که بازی قبلی خود را مقابل برزیل واگذار کرده بودند، در بازی سه شنبه شب نیز تا آستانه شکست پیش رفتند ولی گل بلینگام آن‌ها را نجات داد. شماره ۱۰ سه شیرها، در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت:

می‌دانستم که اگر دومین باخت پیاپی را تجربه می‌کردیم، چه بد و بیراه‌هایی درباره ما می‌گفتند. من قبلا کنار خیلی از این بچه‌ها بازی نکرده بودم. با توجه به تمامی فرصت‌هایی که ساختیم، باید برنده می‌شدیم. ولی این دو بازی، به نفع‌مان خواهد بود. می‌دانم که مردم دید منفی خواهند داشت ولی ما باید برداشت مثبتی از این بازی‌ها داشته باشیم. 

بلینگام همچنین در مورد عملکرد کوبی مینو، در اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان انگلیس گفت:

خوب بود. کار سخت است. من در حال صحبت کردن مثل بزرگ‌ترها هستم و می‌دانم که این درخواست وجود داشت (که مینو در ترکیب قرار بگیرد) ولی او قطعا بازیکن خارق العاده‌ای است و آینده بزرگی در منچستریونایتد خواهد داشت؛ امیدوارم در انگلیس هم همین‌طور باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • دروازه‌بان انگلیس یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • کودکان در بستر رشد بیش از هر چیز به قرآن نیاز دارند
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار در زاهدان برگزار شد