Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@03:16:14 GMT

تهران، میزبان نشست تأسیس جایزۀ ادبی فلسطین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۲۲۵۸

تهران، میزبان نشست تأسیس جایزۀ ادبی فلسطین

با حضور مهمانانی از اتحادیه‌های نشر و انجمن‌های ادبی 14 کشور جهان اسلام، نشست بین‌المللی تأسیس جایزۀ ادبی فلسطین، روز 23 و 24 آبان ماه در حوزۀ هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، با حضور مهمانانی از اتحادیه‌های نشر و انجمن‌های ادبی 14 کشور جهان اسلام، نشست بین‌المللی تأسیس جایزۀ ادبی فلسطین، روز 23 و 24 آبان ماه در حوزۀ هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در افتتاحیۀ این نشست دو روزه که با حضور بیش از 20 میهمان از اتحادیه‌های نشر و انجمن‌های ادبی 14 کشور جهان اسلام برگزار می‌شود، دکتر علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

همچنین خالد القدومی، نمایندۀ جنبش اسلامی حماس و ناصر ابوشریف، نمایندۀ جهاد اسلامی دیگر میهمانان و سخنرانان این برنامه خواهند بود.

در این نشست دو روزۀ تخصصی که به میزبانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، قرار است میهمانان دربارۀ تأسیس جایزۀ ادبی بین‌المللی فلسطین و زمینه‌های همکاری بیشتر تشکیلاتی و انتشاراتی هم‌فکری و گفت‌وگو نمایند.

افتتاحیۀ نشست بین‌المللی تأسیس جایزۀ ادبی فلسطین، ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 23 آبان ماه در تالار مهر حوزۀ هنری واقع در خیابان سمیه قبل از تقاطع حافظ برگزار می‌شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز پرسپولیس انتخاب شهردار فلسطین کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • آئین نکوداشت مصطفی قلیزاده علیار در آذربایجان‌غربی برگزار شد
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»