Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 22 آبان در جلسه‌ ساماندهی مداحان این استان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی این استان، گفت: این انتخابات با هدف ساماندهی و هماهنگی بیشتر میان مداحان و شعرای آیینی استان فارس همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۹ آذر ۹۷ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تاکنون جلسات هماهنگی متعددی در خصوص این انتخابات تشکیل شده است، گفت: مداحانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اساسنامه هستند، می‌توانند برای انتخابات داوطلب شوند یا به دیگران رای دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، تهیه و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع شناسایی و ساماندهی مداحان را لازم و ضروری خواند و گفت: تشکیل این بانک اطلاعاتی یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی محسوب می‌شود و تاکنون اطلاعات مربوط به 4000 مداح فارس در سامانه طوبی ثبت شده است.
وی با بیان اینکه ستاد برگزاری چهارمین دوره انتخابات سراسری کانون مداحان و شعرای آیینی استان فارس در محل اداره‌کل تشکیل شده است، گفت: این دوره انتخابات در ۳۱ حوزه در شهرستان‌های استان فارس به صورت جدا از هم و تفکیک شده برگزار می‌شود.
مهرابی با بیان اینکه با توجه به اطلاع‌رسانی های انجام شده، استقبال خوبی را از طرف مداحان شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: متقاضیان شرکت در انتخابات می‌توانند برای اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام به محل این اداره‌کل واقع در میدان امام حسین(ع) کوچه مهدیه مراجعه کنند.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي انتخابات كانون مداحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی