Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رشید مظاهری در فاصله 48 ساعت تیم ملی را از دست داد و به درب خروج باشگاهش هم نزدیک شد. 

به گزارش وب‌سایت نود، شایعه پیشنهاد پرسپولیس قرار بود برای رشید مظاهری یک مسیر و یک اتفاق جدید باشد. بیرانوند زمانی که به پرسپولیس آمده بود دروازه‌بان دوم تیم ملی بود و به اندازه روزهای حضورش در جمع سرخپوشان اسم و رسمی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در پرسپولیس هم او را شماره یک تیم ملی کرد و هم چند برابر قبل در صدر رسانه‌ها و توجهات قرار گرفت. مظاهری هم احتمالا همین راه را با پیشنهاد پرسپولیس مقابل خودش متصور می‌شد که به ادعای سعید آذری تمرکز و حواسش را از دست داد. اما این ماجرا حالا او را به مسیری متفاوت برده است.

مظاهری این فصل کوچکترین شباهتی به رشید همیشگی نداشت. این که ادعای آذری در مورد دلیل این افت درست باشد یا نه تفاوتی ندارد و مظاهری مسیری برعکس فصل گذشته را در پیش گرفته است. دو اتفاق بدی که در 48 ساعت گذشته برای او افتاده به خوبی روند او در این فصل را نشان می‌دهد. رشید مظاهری در این فصل برخلاف فصل گذشته یکی از بدترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بود. او در این فصل توانسته تنها 3 کلین‌شیت به نام خودش ثبت کند. محمدحسین منادی دروازه بان سایپا تنها دروازه‌بانی است که با 2 کلین‌شیت آماری بدتر از او دارد. میانگین گل خورده‌اش در هر بازی 1.4 گل‌خورده است و فقط کوروش ملکی دروازه‌بان سپیدرودرشت با میانگین 1.6 گل خورده از او بیشتر دروازه‌اش باز شده است.

رشید مظاهری با این آمار در لیست نمرات سایت نود میان دروازه‌بان‌های لیگ برتری در رده دوازدهم قرار گرفته است که برای او یک فاجعه به حساب می‌آید. دروازه‌بانی که سال‌های اخیر پای ثابت تمام لیست‌های کی‌روش بود حالا برای اولین بار از لیست او خط خورده است و جایش در میان سه دروازه‌بان تیم ملی خالی است. این اتفاق شب قبل از این افتاد که آذری در مصاحبه‌ای تلویحی عذر او را از تیم بخواهد و مشخص شود که در ذوب‌آهن کسی برای ماندن او مشتاق نیست. راهی به نام پرسپولیس هم در حد حرف است و بیرانوند هنوز شماره یک این تیم محسوب می‌شود و معلوم نیست نیم فصل به باشگاه دیگری برود. فعلا رشید دروازه‌های قبلی را هم روبرویش بسته می‌بیند. اگر نیم فصل مسیر تازه‌ای برای مظاهری باز نشود و پرسپولیس هم سراغ او نرود، این هت‌تریک بدشانسی می‌تواند زنگ خطری بزرگ را برای فوتبال یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران به صدا دربیاورد.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی ذوب آهن لیگ برتر ایران ویژه علیرضا بیرانوند جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس