Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  بازوند-استاندار کرمانشاه- در کنفرانس خبری نهاد ریاست‌جمهوری در سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: صمیمانه از مقام معظم رهبری تشکر میکنیم که در پی پیام معظم له، ملت عزیز ایران به یاری مردم استان کرمانشاه شتافتند و با رهنمودهای ارزنده ایشان بود که نقشه ی راه برای ادامه کار مشخص گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد :از ریاست محترم جمهور و هیئت محترم دولت، شخص وزیر محترم کشور بابت حضور سریع و حمایتهای بیدریغ خود از زلزله زدگان قدردانی میکنیم.

وی ادامه داد: از خدمات و جانفشانی نیروهای ارتش، سپاه، هلال احمر، بنیاد مسکن و ستادهای معین که از سراسر کشور به کمک مردم کرمانشاه آمدند سپاسگزارم

استاندار کرمانشاه  گفت:به ملت ایران و به خصوص مردم استان کرمانشاه قول میدهیم که تا آخرین لحظه و ساخت آخرین خانه در کنار زلزله زدگان باشیم.

رسانه ها و شبکه های مجازی در ایجاد انسجام ملی برای کمکرسانی به زلزله‌زدگان تاثیر چشمگیری داشتند.

در این زلزله بازیابی روحی روانی مردم و به ویژه کودکان زیر ۸ سال با همکاری بهزیستی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت که بهزیستی با همکاری سمن ها ۵۳ اکیپ در منطقه حضور داشته اند که حدود ۲۱۰ هزارنفر را تاکنون مورد غربالگری قرار داده اند که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی و بهزیستی استان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان منعقد شد.

وی این تفاهم نامه را در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان بهزیستی کشور عنوان و اظهار کرد: مجموعه کتابخانه های عمومی بزرگترین شبکه فرهنگی از حیث کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ۷۹ باب کتابخانه عمومی است که به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در کتابخانه های عمومی علاوه بر خدمات کتاب محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود و این رویکردی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی سال‌های اخیر به آن توجه بیشتر نموده است.

راهب با بیان اینکه در برخی کتابخانه ها خدمات ویژه ای نیز برای نابینایان و ناشنوایان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، کتابخانه شهید بهشتی برازجان در بخش‌های ناشنوایان و نابینایان و کتابخانه خلیج فارس بوشهر نیز در بخش نابینایان فعال هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: امید داریم در طول مدت تفاهم نامه با پیگیری‌های مجدانه طرفین، گام‌های مثبتی برای کتاب‌خوان کردن و آگاهی بیشتر جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و اداره کل بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

کد خبر 6079875

دیگر خبرها

  • لحظه زلزله مهیب ترکیه؛ کنده شدن مناره مسجد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال
  • قدردانی فرماندهی انتظامی هرمزگان از همکاری خوب مردم در حوزه عفاف و حجاب
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر