Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، عوامل این تیم به وینفرد شفر آلمانی اطمینان دارند.

طرفداری-اشکان نامداری، مربی دروازه بان های استقلال درباره مصدومیتش در یکی از تمرینات روزهای اخیر استقلال اظهار داشت:

سیدحسین حسینی و مهدی نوراللهی دو دروازه‌بان ما در اردوی تیم ملی و امید حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال درون تیمی در یکی از دروازه‌ها به عنوان دروازه‌بان قرار گرفتم. بازیکنان خیلی سخت به من گل می‌زنند و به همین دلیل تلاش می‌کردند دروازه‌ام را باز کنند. در یک صحنه من و مرتضی تبریزی برای زدن توپ پیش رفتیم که تبریزی زودتر رسید و ضربه‌ای زد که این توپ به صورتم برخورد کرد. در عمر فوتبالی‌ام چنین ضربه‌ای به صورتم نخورده بود. هوا هم سرد بود و آن موقع شرایط سخت شد، اما بعد از آن مشکلی پیش نیامد.

به گزارش تسنیم، وی در مورد وضعیت استقلال تصریح کرد:

تمرینات خوب و منظمی را سپری می‌کنیم. روز گذشته دو جلسه تمرین کردیم و امروز هم این برنامه پیاده خواهد شد. با توجه به تعطیلی لیگ، فرصت خوبی داریم تا شرایط بدنی بازیکنان را بهتر کنیم. قصد داریم کم کم به شرایط ایده‌آلی برسیم تا گذشته را جبران کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به بحث‌هایی که برای حضور یک دستیار در کادر فنی مطرح می‌شود، گفت:

ما به وینفرد شفر اطمینان کامل داریم و به شایعات توجهی نداریم. هر تصمیمی که شفر بگیرد، برای ما قابل اجراست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد برمی‌گردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خود را باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس از آن بازی سرخ‌ها در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت متوالی برابر استقلال، پیکان، گل‌گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل خورده را در اختیار داشته باشند و از این حیث از استقلال تهران پیشی بگیرند.

نکته جالب توجه اینکه ۳ تا از ۶ کلین شیت متوالی پرسپولیس با حضور امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها رقم خورده و در دو بازی برابر پیکان و استقلال زوج مستحکم گولسیانی-کنعانی به دلیل محرومیت و مصدومیت این مدافعان شکل نگرفت.

شاگردان اوسمار که طولانی‌ترین روند کلین شیت در لیگ از ابتدای فصل را به ثبت رسانده‌اند امیدوارند با ادامه این روند در مسیر قهرمانی قرار بگیرند و البته برای این هدف باید منتظر لغزش استقلال باشند.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • تیم دستیاری گل‎محمدی در تراکتور کامل شد
  • گالتیه: عدالت ثابت کرد بی‌گناهم، از PSG ممنونم!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • گلر استقلال محبوب ماند