Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمود علی پور مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار علم و فناوری ایلام عنوان کرد : جشنواره جهادگران علم و فناوری با هدف کمک به ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان نخبه استان ، توسعه فرهنگ تحقیق ، پژوهش و نوآوری و الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه در مرکز استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی و کشف استعدادهای پویا و حمایت همه جانبه از طرح و ایده های نوین و مورد نیاز جامعه زمینه حضور نخبگان استان در کارگروههای مختلف را فراهم آوردیم ، تا گامی بلند در راستای مرتفع نمودن مشکلات حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در استان و کشور برداریم.

علی پور ادامه داد: استان ایلام از نخبگان مستعد ، نوآور ، خلاق و ایده پردازی برخوردار است که در صورت حمایت های مادی و معنوی می توانند مهارت های خارق العاده ی خود را در عرصه های مختلف به منصه ظهور برسانند و در این راستا نیازمند حمایت و هدایت مسئولان و نهادهای امر هستند.

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام در بخش دیگری از اظهارات خود اذعان کرد: جشنواره جهادگران علم و فناوری در دو سطح استانی و ملی برگزار شده و منتخبین جشنواره استانی که از نوآوران ، نخبگان و فعالان عرصه علمی استان هستند طی مراسمی با حضور مسئولین استانی تجلیل خواهند شد و آثار آنها به دبیرخانه جشنواره کشوری ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد : نمایشگاهی از آثار و طرح های منتخب نخبگان نیز در جریان برگزاری جشنواره علمی جهادگران عرصه علم و فناوری که نشانی از دستاوردهای علمی ، پژوهشی و نوآوری دانشوران بسیجی، در راستای بالندگی تعالی ایران اسلامی است در هفته بسیج  برپا خواهد شد  .

مسئول سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام در پایان اظهارات خود با بیان اینکه مراسم تجلیل از نخبگان استان در هفته بسیج برگزار خواهد شد عنوان کرد: عموم علاقمندان می توانند در مراسم اختتامیه این مراسم  و افتتاحیه نمایشگاه علمی که در هفته بسیج برگزار می شود شرکت نمایند.

گفتنی است سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان ایلام ، طی مدت فعالیت خود توانسته است طیف وسیعی از نخبگان استان را قالب کارگروههای مختلف فرهنگی ، علمی، سیاسی، علوم انسانی و پزشکی را جذب و سازماندهی نماید.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از تولید ۱۰۹ محصول جدید در این مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس گفت: در حال حاضر ۵۱ شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله الکترونیک، هوش مصنوعی، تجیهزات پزشکی، قطعات مصرفی صنایع و.. فعالیت دارند که در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۰۹ محصول جدید در این شرکت‌ها تولید و به بازار عرضه شده است.

وی افزود: عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس از طریق رویداد مسیر است که در سال ۱۴۰۲ سه فراخوان منتشر شد و در مجموع بیش از ۱۷۰ شرکت و استارتاپ تمایل خود را برای عضویت در این مرکز اعلام کردند.

علی اکبریان گفت: پس از برگزاری رویداد مسیر و آموزش استارتاپ‌ها و شرکت ها، تاکنون ۲۴ شرکت جدید به مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اضافه شدند. البته فراخوان سوم، اسفند سال جاری منتشر شده و فرایند بررسی تیم‌ها و استارتاپ‌ها برای حضور در دوره مسیر ادامه دارد.

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان درخصوص خروج شرکت‌ها از این مرکز هم گفت: در سال جاری، ۱۹ شرکت با طی مراحل رشدیافتگی از این مرکز خارج شده و در پارک فناوری پردیس یا مناطق دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی از برگزاری نشست سراسری مدیران مراکز رشد کشور در پارک فناوری پردیس خبر داد و افزود: در این نشست دو روزه، دستاورد‌های مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس به اشتراک گذاشته شد. همچنین هم اندیشی مدیران مراکز رشد با هدف رشد و توسعه فناوری از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

بر اساس این گزارش، مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و طی این مدت نرخ خروج موفق از مرکز ۴۸ درصد می‌باشد که بالاتر از متوسط آمار‌های جهانی است.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۲۴ تیم جدید درسال ۱۴۰۲ در پارک فناوری پردیس
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • فعالیت ۲۴ تیم جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال جاری
  • اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه برگزار شد
  • تولید بیش از ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس
  • تولید ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در ۱۴۰۲
  • تولید ۱۰۹ محصول جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۲
  • کوثر از کمک نخبگان استفاده خواهد کرد
  • بیش از شش‌هزار جایزه در 60 سال فعالیت جایزه ملی البرز اعطا شد
  • سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد