Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان, سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در طرح رعد ۱۸ پلیس پایتخت که امروز (سه شنبه) برگزار شد, گفت: در هجدهمین طرح رعد که توسط پلیس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر پایتخت انجام شد اقدامات همه جانبه ای در خصوص دستگیری و برخورد با سارقان، مالخران و قاچاقچیان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی در خصوص برخورد با اخلالگران بازار ارز و سکه گفت: طی چند روز گذشته ۱۳۰ نفر از دلالان ارز و سکه دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: پلیس با هرگونه خرید و فروش ارز و سکه در خیابان ها، چهارراه ها و میدان ها برخورد قاطع و جدی خواهد داشت؛ چرا که خرید و فروش ارز و سکه در معابر جرم بوده و با مجرمان برخورد قضایی و انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه انتصاب شهردار جدید تهران و همکاری پلیس با وی گفت: پلیس آماده انجام همکاری کامل با شهرداری و شورای شهر تهران بزرگ است.

در حال تکمیل.....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی هر ۲ متهم را در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان ۵۵۱ گرم تریاک، ۲۶۰ عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد، بیان کرد: هر ۲ خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۵۱۸ کیلو شکلات قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله حدود ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست از مصرف هرگونه مواد غذایی قاچاق که فاقد تائیدیه‌های سازمان بهداشت و غذا و دارو کشور می‌باشد خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر