Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز- محمدعلی نجفی گفت: بر اساس گزارش های ارائه شده در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ادامه بزرگراه همت از ۹۲ درصد فراتر رفته است.

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی استاندار البرز صبح امروز (سه شنبه) در بازدید از روند پیشرفت پروژه ادامه بزرگراه همت با بیان اینکه این پروژه به لحاظ اهمیت ملی به صورت مرتب و مستمر رصد می شود، افزود: طی بازدیدهایی که صورت می گیرد، موانع کار احصا شده و تدابیر لازم برای رفع آنها اتخاذ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۲ هفته قبل به دلیل عدم ارسال قرارداد، مانعی در راه پیشرفت این پروژه ایجاد و منجر به تعطیلی موقت ادامه پروژه همت شده بود.

نجفی گفت: با پیگیری های صورت گرفته از استان و برگزاری جلسات در سازمان برنامه و بودجه با حضور معاونان وزیر راه، اکنون مشکلات حل شده و قرارداد مربوطه در حال ابلاغ است.

وی افزود: اکنون پیمانکار پس از توقفی کوتاه، فعالیت خود را با جدیت آغاز کرده است و بر اساس گزارش های ارائه شده در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ادامه بزرگراه همت از ۹۲ درصد گذر کرده است.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با این روند و طبق تعهدات پیمانکار در صورت عدم بروز موانع جدی، یکی از قطعه های این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

نجفی با بیان اینکه راه های البرز محل عبور حدود ۱۴ استان کشور است، افزود: بار سنگین ترافیک ملی در راه های این استان علاوه بر افزایش استهلاک و هزینه سوخت، آلودگی هوای البرز را نیز تشدید می کند که با توسعه راه ها می توان این بار را کاهش داد.

پروژه آزاد راه شهدای البرز  از سال ۸۹ آغاز شد، طول این پروژه ۱۴.۵ کیلومتر است که از انتهای حوزه استحفاظی منطقه ۲۲ شهرداری تهران آغاز شده و با عبور از محدوده استان البرز در جاده چالوس به منطقه خط ۴ حصار رسیده و در ادامه نیز به پروژه کنارگذر شمالی کرج متصل می شود.

این طرح را می توان تکمیل کریدور بین المللی شرق به غرب و روان سازی وکاهش ترافیک محور تهران- کرج دانست، همچنین کاهش بار ترافیکی محور درون شهری کرج با اتصال به محور جدید جاده چالوس و کلاک در ۲ مسیر رفت و برگشت همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان البرز بزرگراه همت محمد علی نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، سرپرست اداره طرح و برنامه ریزی صنعتی استان گفت: این طرح صنعتی با هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری هم اکنون ۶۴ درصد پیشرفت اجرایی دارد.
محمدعلی چراغیان افزود: این طرح صنعتی در زمان بهره برداری زمینه اشتغال ۱۳۶ نفر را فراهم می‌کند.
وی گفت: نخ ابریشم خالص از الیاف‌های طبیعی و مرغوب با زیبایی و مقاومت عالی است که در بسیاری از کارخانه‌ها و نساجی‌های پارچه ابریشم بافی به عنوان مواد اولیه از اهمیت منحصر به فردی برخوردار می‌شود.
چراغیان افزود:در کارخانجات تولید نخ ابریشم خالص ایرانی، این محصول به طور استاندارد و با تنوع بالا بر اساس نیاز مشتریان تولید می‌شود؛ بنابراین نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز به خوبی از آن استقبال می‌شود.
ایران با تولید ۱۴۵ تن نخ ابریشم، رتبه هشتم جهان را در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی اسلامشهر
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۶۴ درصدی طرح صنعتی تولید نخ ابریشم