Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سومین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو قهرمانی کشور ویژه تکواندوکاران معلول روز دوشنبه در تهران برگزار شد و نشان نقره این رقابت‌ها به نماینده قم اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: محمدرضا شعبانی پاراتکواندوکار قم پس از شکست حریفان خود از بوشهر و کردستان نتیجه را به نماینده‌ای از استان مازندران واگذار کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره این رقابت هارا به گردن آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم علاوه بر توسعه در بخش ورزشکاران، در بخش داوران افتخارات بزرگی دارد و طی هفته گذشته یک داور قمی در بخش مردان به نام سلیمان قلی زاده و یک داور قمی در بخش زنان به نام فردوس چوبین در لیگ تکواندوی باشگاه‌های کشور قضاوت کردند.

جمشیدی با اشاره به فوت یکی از تکواندوکاران دختر قمی بیان داشت: فاطمه خرم از تکواندوکاران جوان و فعال استان قم متاسفانه بر اثر سانحه تصادف از دنیا رفت که این اتفاق ضربه‌ای تکان دهنده به خانواده تکواندوی قم بود چنان که ایشان پیش از این در مسابقات قهرمانی کشور نیز برای تیم استان قم مسابقه داده بود.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی هیئت تکواندوی استان قم در رده‌های سنی پایه عنوان کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان قم در گروه‌های سنی خردسالان و نونهالان به همت هیئت تکواندو در حال برنامه ریزی است و قرار است این مسابقات ۱۶ آذر در خانه تکواندوی استان قم برگزار شود.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: در این مسابقات هر تیم باشگاهی در هر وزن می‌تواند تنها یک بازیکن ثبت‌نام نماید و شیوه برگزاری مسابقات و نیز جمع‌بندی امتیازات همانند مسابقات قهرمانی کشور است.

کد خبر 4456946

منبع: مهر

کلیدواژه: پاراتکواندو تکواندو محمد جمشیدی هیئت تکواندو استان قم یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز اربعین حسینی یاسوج پدافند غیرعامل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.                                                                      

همچنین در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد