Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: ما پس از مدتی کار کارشناسی و هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح به این نتیجه رسیدیم که یک کار خوبی را در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات فرمانده معظم کل قوا به صورت مشترک میان بانک قرض الحسنه رسالت با نیروهای مسلح انجام دهیم.
وی گفت: کار ما بدین صورت انجام می شود که انشاءالله بتوانیم گامی در ارتباط با اتصال و مهارت افزایی در سه دوره پیش از دوران مقدس سربازی، حین خدمت و در نهایت پس از خدمت سربازی جوانان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما در شبکه توسعه اجتماعی رسالت الگویی با نام الگوی کارآفرینی رسالت داریم و کار این الگو بدین ترتیب است که کسب و کارهای خرد در شهرستان ها به مرحله تولید برسد و این تولیدات در شهرهای بزرگ عرضه گردد.
حسین زاده تصریح کرد: با اجرای این طرح در پادگان های هدف یک کانون همیاری شکل می گیرد که فرهنگ کار تیمی و فرهنگ تعاون را بین جوانان توسعه دهد.
پس از آن از میان اعضای کانون های همیاری اجتماعی هسته های کار و زندگی شکل می گیرد که این هسته ها عضو یک کانون کار و زندگی می شوند و آن کانونهای کار و زندگی تخصصی می شوند. هر هسته کار و زندگی قرار است سه عضو داشته باشد و سه سرباز در اوقات فراغت خود به یک کار مشغول شوند که البته طی یک الگویی به سربازان آموزش داده می شود و استفاده از زیرساخت ها به آنها آموزش داده می شود و به گونه ای خواهد بود گه اگر یک سرباز مهارتی دارد طی خدمت به مهارتهای وی افزوده شود و اگر هم مهارتی ندارد با آموزش های لازم کسب مهارت کند تا برایشان درآمد نسبی هرچند اندک هم برایشان فراهم شود.
وی گفت: طی این تفاهم نامه قرار است به صورت مشترک کاری انجام دهیم تا برای ایجاد انگیزه جوانان پیش از خدمت سربازی آنهایی را که در کانونهای کار و زندگی شهرهای خود مشغول فعالیت بوده اند در حین خدمت امتیازاتی داشته باشند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت افزود: قرار است این طرح را با مشاغلی از جمله تولید پوشاک، مصنوعات چرمی، دام پروری، زنبورداری و نان و شیرینی آغاز و پس از آن فعالیت های دانش بنیان تر مثل نرم افزار و انفورماتیک اهدافمان را دنبال خواهیم کرد.
در این تفاهم نامه در مرحله نخست پنج پادگان سپاه در استانهای اصفهان، مازندران، کرمان، خراسان رضوی و خوزستان قرار است به صورت پایه این طرح را آغاز کنند و پس از آن نیزبه سایر شهرها توسعه یابد و در نهایت نیروهای ارتش و ناجا را نیز دربرگیرد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سربازان قرارگاه بانک رسالت تولید مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیرتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

کد خبر 846952 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید