Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:26:03 GMT

بار شیشه در اندیمشک متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۲۷۵

بار شیشه در اندیمشک متوقف شد

سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان اندیمشک موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 3 نفر از سوداگران مرگ را که قصد داشتند محموله موادمخدر از نوع شیشه را از استان های همجوار وارد استان خوزستان کنند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی 2 دستگاه خودروی سواری متعلق به آنان را متوقف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی 12 کیلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع شیشه را که بصورت حرفه ای و ماهرانه در یکی از خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: در این رابطه 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

کشف و ضبط موادمخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

کد خبر 6095235

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان