Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران با تأکید بر اینکه برای مولدسازی دارائی‌های بیمه‌ایران برنامه‌ریزی می‌کنیم گفت: با بهبود شرایط نقدینگی شرکت و ایفای عمده تعهدات معوق، بیمه ایران در وضع مناسبی از حیث قدرت مانور سرمایه‌گذاری قرار گرفته و از چند ماه قبل کانال‌های مؤثر جریان نقدینگی شرکت به سمت سرمایه گذاری‌های توجیه‌پذیر علی الخصوص بازار سرمایه را فعال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد مهدی اعلایی در مراسم معارفه سرپرست اداره کل سرمایه‌گذاری و امور مجامع بیمه ایران با بیان اینکه ما امانت‌دار سرمایه‌های کلان مردم ایران در بیمه ایران هستیم تاکید کرد: با سرمایه گذاری مفید و مؤثر، هم دارائیهای شرکت را رشد می‌دهیم و هم به رسالت اجتماعی خود برای کمک به رشد اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال و تامین منابع مورد نیاز بنگاههای سرمایه پذیر و تسهیل مسیر توسعه پایدار کمک می کنیم.

معاون مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه واحدهای سرمایه‌گذاری در همه بنگاه‌های اقتصادی مهم هستند ولی در شرکتهای بیمه نقش حیاتی‌تری دارند، افزود: مهندسی صحیح تصمیم در حوزه سرمایه گذاری، یک شرکت بیمه را «بیمه» می‌کند.

اعلایی بیمه ایران را یکی از ارکان اقتصادی کشور دانست که قطعاً حضورش در همه حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌هایش باید متناسب و در شأن جایگاه والای این شرکت باشد و افزود: بیمه ایران در سالهای گذشته به سبب فاصله گرفتن از رویه های معمول بیمه‌گری و انجام رسالت‌هایی که بیشتر نقش حمایتی داشت تا نقش اقتصادی، با معضلاتی دست به گریبان شد که همه حوزه های فعالیتش را تحت تأثیر قرار داد.

معاون مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه با بهبود وضعیت نقدینگی شرکت تلاش می‌کنیم که در نظام تامین مالی اقتصاد کشور به سهم خود نقشهایی را به عهده بگیریم، تصریح کرد: هر چند هنوز آثار مشکلات گذشته به شکل کامل برطرف نشده ولی خوشبختانه با حسن تدبیر در نظام تصمیم‌گیر در شرکت، رویه ها اصلاح و مسیرها هموار شده و آمار و ارقام، حکایت از بازگشت علائم مثبت به خروجی عملکردهای بیمه ایران دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه ایران پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری که جزو تعهدات گازرسانی شرکت گاز در استان باشد، فاقد گاز نیست، گفت : سال گذشته به ۲۳۱ روستای استان گازرسانی شد و در حال حاضر بیش از ۲۲۵۰ روستای استان از نعمت گاز برخوردارند که تعدادی از این روستا‌ها خارج از تعهد شرکت گاز بودند، اما در مسیر خطوط گازرسانی قرار داشته و به آنها گازرسانی شده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه داریم سراغ روستا‌های پراکنده در سطح استان برویم که زیر ۲۰ خانوار و بعضا زیر پنج خانوار هستند و هزینه گازرسانی به این روستا‌ها گاهی تا چهار برابر سرانه مصوب است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ۵۰ روستا شناسایی شده که گازرسانی به آنها در دستور کار است، تاکید کرد: رساندن گاز به این روستا‌ها همین امسال آغاز می‌شود و در سال جاری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی معتقد است، با توجه به پراکندگی و همچنین صعب‌العبور بودن برخی از این روستا‌ها و اینکه سرانه گازرسانی به هر یک از آنها متفاوت است، اعتباری که برای اجرای این پروژه‌ها مورد نیاز است هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

حسینی ضریب نفوذ گاز در روستا‌های استان را ۹۶ درصد اعلام کرد که با گازرسانی به روستا‌های پراکنده‌ای که باقی مانده، این ضریب نفوذ افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عمده روستا‌هایی که امسال گازرسانی خواهند شد را مربوط به بخش «سرفیروزآباد» کرمانشاه و همچنین برخی روستا‌های منطقه اورامانات اعلام کرد.

حسینی با بیان اینکه امسال گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی را نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: تعداد این واحد‌ها به تقاضای صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی بستگی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • افزایش ضریب امنیت غذایی ایرانیان با خودکفایی در تولید لاین مرغ آمین
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد