Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@11:40:40 GMT

مشاجره لفظی بازیکن و سرمربی!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۴۵۰

مشاجره لفظی بازیکن و سرمربی!

رکنا: کارنامه بانوان کاراته‌کا در بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان اسپانیا با تک‌برنز سارا بهمنیار جوان‌ترین ملی‌پوش و البته حاشیه بسته شد.

حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار و فاطمه چالاکی ۵ ملی‌پوش تیم کومیته بانوان در بخش انفرادی رنگ فینال را ندیدند تا تنها سارا بهمنیار با شکست حریفانش پا به دیدار رده‌بندی بگذارد و مدال برنزش، تنها دستاورد کومیته انفرادی بانوان باشد، اما در بخش کومیته تیمی بانوان، شاگردان موسوی عملکرد نسبتاً خوبی داشتند و با پیروزی برابر حریفان پا به دیدار رده‌بندی جهانی گذاشتند، اما با شکست برابر میزبان پنجم جهان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف انتظار ترکیب باتجربه بانوان با حمیده عباسعلی و پگاه زنگنه به رغم انتقادات زیاد به نحوه اعزام‌شان به جهانی، همان مسابقه اول باختند و حذف شدند. اتفاقاتی که باید ریشه آن را در انتخابی‌های پرحاشیه، حذف طراوت خاکسار نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا از ترکیب کومیته تیمی و سکوت کادر فنی و البته نایب‌رئیس بانوان کاراته قبل از سفر تیم به اسپانیا جست‌وجو کرد.

به جز نتایج ضعیف کاراته‌کا‌ها در اسپانیا، درگیری ملی‌پوش با سرمربی تیم ملی هم جالب است. یکی از حاضران در اسپانیا ادعا می‌کند، با پایان بازی ایران و اسپانیا یکی از کاراته‌کا‌های باتجربه با سرمربی تیم ملی درگیری لفظی پیدا کرد. ملی‌پوشی که سرمربی را مقصر از دست رفتن سکوی جهانی دانست. ارنج اشتباه کادر فنی در مسابقات تیمی و میانگین سنی بالا هم از دیگر نکات منفی تیم اعزامی بود. ترکیب ایران بدون بهمنیار، یکی از مسن‌ترین تیم‌های حاضر در جهانی اسپانیا بود. در بخش کاتای انفرادی و تیمی هم طبق انتظار بانوان ایران دست خالی ماندند و شکست‌های همیشگی که گریبان بانوان کاراته‌کا را گرفته، باز در اسپانیا تکرار شد. البته نباید از نقش نایب‌رئیس بانوان هم به سادگی گذشت که در این مدت روزه سکوت گرفته و نتوانست حواشی را مدیریت کند.

کاش نایب‌رئیس بانوان صدای زنگ خطر را برای المپیک شنیده باشد و روزه سکوتش را بشکند و همراه ستاره موسوی سرمربی تیم ملی که مسئولیت نتایج تک‌تک نفرات تیمش را بر عهده دارد پاسخگوی نتایج ضعیف تیم ملی و شفاف‌سازی ابهامات باشند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس حناچی شهردار تهران شد قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس مرد بیکار خانواده اش را با روغن داغ کرد! فیلم رفتار دلسوزانه این پدر ۲۴ میلیون بار دیده شد + فیلم پیرمرد 50 ساله همسر دوم و پنهانی اش را در خیابان کشت! حادثه مرگبار و همزمان برای 4 پسر دانش آموز خراسانی هنگام بازگشت از مدرسه + عکس اعتراض به تخریب خانه ها در محله ده ونک تهران + فیلم آیا تا به حال چشم زمین را دیده اید؟! + عکس مخوف

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه سفر اسپانیا جهان جوان قهرمانی بانوان عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم پسر اجساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی

اینتر قصد دارد ترکیب قهرمان سری آ را از این هم قوی تر کند. 

طرفداری | اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا مقابل میلان، قهرمانی خودش در فصل 24-2023 سری آ ایتالیا را قطعی کرد. قهرمانی در لیگ همچنین دومین ستاره اسکودتو را برای باشگاه به ارمغان آورد که دستاوردی تاریخی برای اینزاگی و تیمش است.

اینتر از همین حالا کار خود برای فصل بعد را آغاز کرده است، زیرا نیاز به جذب تعدادی بازیکن در تابستان دارد تا در سری آ، کوپا ایتالیا، سوپرکاپ ایتالیا، لیگ قهرمانان و نسخه جدید جام باشگاه های جهان، رقابت کند.

پنج هدیه اینتر برای اینزاگی

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اینتر فاصله زیادی تا جذب بنتو، دروازه بان تیم ملی برزیل و باشگاه اتلتیکو پارانائنزه ندارد. نراتزوری همچنان رویای امضای قرارداد با یاشوا زیرکزی، مهاجم بولونیا را در سر دارد. امیل هولم از آتالانتا نیز در تیررس اینتر قرار دارد چون آینده دنزل دومفریز اصلا مشخص نیست و احتمال جدایی او وجود دارد. 

دو هدیه دیگری که اینتر به اینزاگی می دهد، از خود تیم هستند. باشگاه در آستانه توافق بر سر قراردادهای بلندمدت جدید با لائوتارو مارتینز و نیکولو بارلا است که ماندن دو تن از مهم ترین بازیکنان تیم اینزاگی به شکل بلند مدت را تضمین خواهد کرد. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم