Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف پیرامون وجود پولشویی‌های گسترده در کشور و لزوم تصویب لایحه CFT برای مقابله با آنها تصریح کرد: با توجه به آثار و تبعات این نوع حرف‌ زدن‌ها به نظر می‌رسد آقای ظریف در گرا دادن به دشمن ید طولایی دارد و این بار اول نیست که ایشان با حرف‌های خود بهانه به دشمن و آمریکا می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ آقای ظریف یا عمدا این کار را می‌کند که در این صورت نظام باید تکلیفش را روشن کند و یا سهوا این حرف‌ها را می‌زند که به دشمن گرا بدهد و دشمن را در ادعاهایش نسبت به جمهوری اسلامی مستند کند که این هم جای سؤال دارد.

ترقی در همین راستا ادامه داد: کسی که وزیر امور خارجه کشور است حداقل در ادبیات و بیان مطالبی که در عرصه بین‌المللی مطرح می‌کند طوری باید صحبت کند که آتو به دست دشمن ندهد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در مورد پولشویی خودمان قانون وضع کرده و مجلس آن را تصویب کرده است، گفت: هیچ کس با قانون مربوط به پولشویی مخالفت نکرده است. خود ما لایحه پولشویی را طراحی کرده و در مجلس تصویب کرده‌ایم و شورای نگهبان نیز آن را تائید کرده و کسی با مبارزه با پولشویی مخالفتی نکرده است.

ترقی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های کشور ما مسئول مراقبت از پولشویی دارند و این چه حرفی است که ایشان بدون هیچ سندی می‌زند؟

وی با بیان اینکه با بقیه تعهداتی که آقای ظریف و دوستانش بی‌جهت به اروپایی‌ها داده‌اند الان زیر آن تعهدات مانده‌اند ونمی‌توانند به تصویب مجلس و تائید شورای نگهبان برسانند، خاطرنشان کرد: دلیل ندارد که بی‌جهت چنین گراهایی به دشمن بدهند که آنها هم استفاده کرده و بگویند ایران دنبال پولشویی است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه مخالفان لایحه CFT و ایراداتی که شورای نگهبان گرفته بر اساس قانون اساسی است، خطاب به ظریف تاکید کرد: آقای ظریف! به قانون اساسی ایراد دارید یا به انتقادکنندگان؟ اگر جوابی ندارید که به انتقادکنندگان بدهید چه دلیل دارد گرا به دشمن بدهید تا از طرف دشمن برای تصویب این لایحه به کشور فشار وارد شود.

ترقی با بیان اینکه آقای ظریف دچار اشتباه محاسبات جدی شده و باید وضعیتش را نسبت به حفظ مصالح نظام روشن کند، گفت: ایشان باید از ملت عذرخواهی کرده و مجلس تکلیفش را روشن کند چون این گرا دادن به دشمن جز لطمه زدن به غرور ملی ملت ایران دستاورد دیگری ندارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ترقی ظریف نماینده وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

به گزارش قدس آنلاین، امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

خاطر نشان می شود حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود در کشورهای مالی، گامبیا و سودان و نیز با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کلیات طرح تقاطع غیر همسطح آیت الله طالقانی شهرکرد تصویب شد
  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • پولشویی
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است