Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:21:39 GMT

جنایت ائتلاف آمریکایی در شرق سوریه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۵۴۹

ائتلاف آمریکایی در جنایتی دیگر دهها غیرنظامی را در شرق سوریه به خاک و خون کشید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جنگنده های ائتلاف آمریکایی مناطقی از استان دیرالزور در شرق سوریه را بمباران کردند که بر اثر آن 60 غیرنظامی کشته یا زخمی شدند. جمعه گذشته نیز 26 غیرنظامی در حملات آمریکایی ها به استان دیرالزور سوریه کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا و چند کشور همپیمان خود، از چهارسال پیش به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه، ائتلاف تشکیل داده اند. تاکنون هزاران شهروند بی گناه سوری در استان های الرقه، دیرالزور، حسکه و حلب در حملات و بمباران های این ائتلاف کشته یا زخمی شده اند. دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل خواسته، برای پایان دادن به کشتار نیروهای متجاوز در خاک این کشور اقدام کند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوریه امریکا بمباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جنایت فجیع در لواسان به سبک سریال آمریکایی‌
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...