Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@21:28:13 GMT

کدام عضو حزب اتحاد ملت مانع شهردار شدن آخوندی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۵۹۲

به گزارش تسنیم،‌ شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز ( سه‌شنبه 22 آبان)‌ که با دستور کار انتخاب شهردار تهران برگزار شد، از میان عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی و پیروز حناچی معاون شهردار سابق، در نهایت حناچی را به عنوان شهردار جدید تهران انتخاب کرد. 

پیروز حناچی  تنها با اختلاف یک رای نسبت به آخوندی توانست شهردار جدید پایتخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین رابطه کانال اعتماد آنلاین وابسته به حزب اعتماد ملی اسامی کسانی که در انتخابات امروز  به پیروز حناچی رای دادند را منتشر کرده است. به گفته اعتماد آنلاین علی اعطا سخنگوی شورای شهر و  عضو فراکسیون اتحاد ملت  بر خلاف دیگر هم حزبی‌هایش که به عباس آخوندی رای داده بودند، به پیروز حناچی  رای داد تا عامل  اصلی انتخاب وی به عنوان شهردار جدید تهران  شود.

در لیستی که اعتماد آنلاین با عنوان رای دهندگان به پیروز حناچی منتشر کرده   محسن هاشمی،‌ علیخانی و شهربانو امانی از فراکسیون کارگزاران و ابراهیم امینی، محمدجواد حق‌شناس و حجت نظری از فراکسیون اعتماد ملی هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موضوع شهرداری در حوزه انتخابات موضوع پشتیبانی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت و توان شهرداری، هم در دور اول انتخابات پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم این کار را انجام خواهیم داد.

شهردار تهران ادامه داد: ظرفیت شهرداری را برای یک حضور فعال در دور اول انتخابات به کار گرفتیم که در دور دوم هم این اتفاق خواهد افتاد.

زاکانی همچنین با بیان اینکه واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود، گفت: موضوع ساخت واگن‌ها در چین و واردات آن عملا طی ۴ سال کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • توصیه هشدارآمیز آخوندی: باید پیروز از صحنه جنگ بیرون بیاییم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس