Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@21:33:49 GMT

گزارش ویژه گاردین از گروه تروریستی منافقین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۶۶۱

گزارش ویژه گاردین از گروه تروریستی منافقین

زمانی برای سرنگونی شاه ایران تلاش کردند و زمانی دیگر به صدام حسین پیوسته و علیه کشورشان جنگیدند.

به گزارش شفقنا؛ گاردین در یک گزارش ویژه به وضعیت کنونی گروه تروریستی مجاهدین خلق یا منافقین پرداخته است. گاردین مجاهدین خلق را یک فرقه معرفی می‌کند که در زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران علیه هموطنان خود دست به سلاح بردند و با صدام حسین همپیمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاردین در بخشی از این نوشتار تاکید می‌کند صدام مورد حمایت آمریکا و انگلیس بود.

اکنون ۳۲۰۰ عضو مجاهدین خلق در شمال غرب آلبانی در یک مجموعه ۳۴ هکتاری حضور دارند. واقعیت آن است که بخشی از این اعضا، به زور در این مجموعه نگهداری می‌شوند. والدین و وابستگان آنها نیز هراز چندی به آلبانی می‌آیند تا بتوانند خبری از اعضای خانواده خود بگیرند. همه کسانی که به این منظور به آلبانی می‌آیند تحت نظر سرویس اطلاعاتی آلبانی قرار دارند. از سوی دیگر حضور این تروریست‌ها در خاک آلبانی مخالفت‌های شدیدی را در این کشور برانگیخته به طوریکه کارشناسان و مخالفان دولت تیرانا معتقدند پذیرفتن این گروه بدنام در آلبانی تنها به این خاطر بود که سیاستمداران این کشور با این کار به دنبال بستن دهان و چشم آمریکا روی فساد خود بودند.

گاردین تاکید می‌کند گروه مجاهدین خلق اکنون مورد حمایت تندروهای کاخ سفید- مانند جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ- هستند. رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک و عضو تیم حقوقی ترامپ در اجلاس مجاهدین که در تابستان در پاریس برگزار شد علناً از سرنگونی حکومت ایران حمایت کرد.

گاردین در این نوشتار اذعان می‌کند که کمتر کسی در دنیا معتقد به حمایت مردم ایران از این گروه تروریستی است اما آمریکا و انگیس از این گروه حمایت می‌کنند؛ دلیل آن هم ساده است؛ آنها به دنبال اذیت کردن و تحت فشار گذاشتن ایران هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گاردین منافقین جان بولتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، درحالی‌که رسانه‌ها و مقام‌های رژیم صهیونیستی پس از پاسخ ایران به این رژیم در پی حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق، مدعی بودند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را رهگیری کرده‌اند، اکنون و به صورت قطره‌چکانی به شکست خود در عملیات «وعده صادق» اعتراف می‌کنند.

در میان انکارهای صهیونیست‌ها و پس از اینکه مقام‌های آمریکایی اعتراف کرده‌اند که ایران ۲ پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است، امروز (چهارشنبه) نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد سامانه‌های پدافندی آمریکا که در جریان حمله ایران مورد استفاده قرار گرفت، در منهدم کردن بیشتر موشک‌های بالستیک ایرانی موفق عمل نکرد و شکست خورد.

در این گزارش آمده است از میان هشت موشکی که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها ۲ مورد موفق عمل کرد.

اخیرا سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت «در عملیات تنبیهی وعده صادق ۱۰ کشور در حوزه پدافندی به رژیم صهیونیستی کمک کردند و در پس این عملیات، پیروزی کشورمان بر سیستم پدافندی کشورهای مطرحی رقم خورد همان‌هایی که به حمایت رژیم صهیونیستی آمده بود».

او گفت: هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم، اما خداوند خواست و این اتفاق و عملیات مبارک رقم بخورد و شاهد حمایت جانانه از مردم ایران بودیم. همه مردم از این اقدام ملی حمایت کردند و خداوند نیز برکت داد. بعد از گذشت بیش از ۵۰ سال، کشور شیعیان و اهل بیت (ع) سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زد که آن‌ها باورشان نمی‌شد.

طبق گزارش‌ها، عملیات وعده صادق علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

کد خبر 848737 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • ببینید | طرح مجاهدین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت الله بهشتی !
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ترور برای بقا
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه