Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون گراش، دومین دوره آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان کل به مدت شش ماه در دانشسرای علوم قرآن و حدیث فاطمیون وابسته به این مجمع برگزار می‌شود.
کلاس‌های این دوره طی روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و برای بانوان شرکت‌کننده همراه با امکانات خوابگاهی و رفاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره با هدف تثبیت حفظ و رشد علمی حافظان قرآن، اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، فراهم شدن زمینه حضور در مقاطع علمی ارشد و دکترا، فراهم کردن زمینه به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد قرآنی در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، حوزه علمیه، ادارات دولتی، مراکز نظامی، انتظامی و مؤسسات قرآنی ـ فرهنگی اشاره کرد.
یادآور می‌شود، مجلس شورای اسلامی درسال ۱۳۷۵ طرحی را تصویب کرد که براساس آن به منظور تجلیل از مقام حافظان کل قرآن، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث(لیسانس) به این افراد اعطا می‌شود. این طرح در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه 1376 از سوی هیئت وزیران نیز تصویب شد که براساس آن به افرادی که حافظ کل قرآن  باشند، چه مدرک دیپلم را اخذ کرده باشند یا خیر، به شرط مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و نیز آزمون شفاهی حفظ قرآن از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث اعطا می‌شود؛ لذا حافظانی که در آزمون سازمان سنجش(کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث) مجاز شوند، جهت آزمون شفاهی حفظ کل دعوت می‌شوند.
این آزمون هرساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در تهران و سازمان دارالقرآن تبلیغات در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و چنانچه فردی در آزمون حفظ کل قبول نشود، هر چند در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور مجاز شده باشد، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث به ایشان تعلق نمی‌گیرد و سال بعد باید مجدد در آزمون سازمان سنجش شرکت کند.
علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام و شرکت در دوره تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مجمع القرآن فاطمیون قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، در اطلاعیه این سازمان آمده؛ با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که به علت تعطیلات عید نوروز تا شانزدهم فروردین موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین تا پنجشنبه ۳۰ فروردین) نیز بتوانند برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ثبت‌نام کنند.
برای داوطلبانی که پیش از این در نوبت دوم آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • آمادگی رفع نیاز فناورانه سازمان سنجش در مقابله با تقلب کنکور
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور