Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کاپیتان سابق بارسلونا اعلام کرد که پیوستن ستاره برزیلی سابق این تیم به رئال مادرید هیچ آسیبی به آبی-اناری ها نمی رساند.

آندرس اینیستا، کاپیتان سابق بارسلونا و بازیکن کنونی ویسل کوپه ژاپن اعلام کرد که پیوستن نیمار، ستاره سابق بارسلونا به رئال مادرید هیچ آسیبی به آبی-اناری ها نمی رساند.

اینیستا در مصاحبه با روزنامه اسپورت کاتالونیا گفت: پیوستن نیمار به رئال مادرید اصلا به بارسلونا آسیب نمی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا همچنان دارای بازیکنان خوب و سطح بالا است و کاندیدای کسب جام های مختلف است. بازگشت نیمار به بارسلونا اگر محال نباشد باید بگویم بعید و سخت است.

وی افزود: امیدوار بودم اگر از لحاظ جسمی خوب بودم 10 سال دیگر برای بارسلونا بازی کنم چون هیچ جایی را به بارسلونا ترجیح نمی دهم اما هر بازیکن از آمادگی جسمانی اش با خبر است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعتراف یک زن به قتل مادر و خواهرش / صحنه خودکشی لو رفت+ عکس مرد بیکار خانواده اش را با روغن داغ کرد! این 8 مرد تهران و 2 شهر دیگر را نا امن کرده بودند رفتار زننده رئیس پلیس با یک زن و شوهر + تصویر ساکشن برای لاغری ران پا ، زن جوان یزدی را کشت واکنش رییس پلیس آبادان به قتل 2 جوان آبادانی + عکس اجساد قربانیان 16+ خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت نقشه شرم آور پیرمرد بازنشسته برای تکنسین های اورژانس+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه بارسلونا رئال مادرید روزنامه بارسلونا بازی رئال مادرید ستاره پیوستن عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم پسر اجساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرهنگ محمدرضا نجارزاده، گفت: در پي اعلام ربايش دو پسر 35 و 23ساله در يکي از روستاهاي شهرستان رودبارجنوب و با حضور ماموران پليس آگاهي در محل مشخص شد چند نفر با تهديد دو پسر جوان را از محدوده يک دامداري ربوده و به محل نامعلومي منتقل کرده‌اند.
 
وي افزود: در اين راستا با اجراي طرح مهار و اعلام موضوع به تمامي واحد هاي گشت انتظامي در نهايت با انجام کار اطلاعاتي و استفاده از ظرفيت ريش سفيدان و معتمدين محلي، افرادي که اقدام به ربودن اين دو نفرکرده بودند عرصه را بر خود تنگ ديده و افراد ربوده شده را کمتر از 2 ساعت آزاد کردند.
 
سرپرست انتظامي شهرستان رودبارجنوب علت اين عمل مجرمانه را اختلاف شخصي بين چند جوان ذکر و بيان کرد: پيجويي هاي لازم براي شناسايي دقيق تر و دستگيري عاملان اين آدم ربايي در دست انجام است.

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • علاقه سویا به جذب دو استعداد جوان از رئال مادرید و بارسلونا
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد