Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصرایران، این خودرو به وضوح تحت تاثیر مدل مفهومی  HDC-2 گرندمستر است و شباهت‌های ظریفی را به شاسی‌بلندهای کنونی هیوندای دارد. این شباهت‌های ظریف در نمای جلو به دلیل استفاده از چراغ‌های باریک و کشیده‌ی به کار رفته در  SUVهای کوچکتر و جلوپنجره برجسته که یادآور مدل‌های کنونی شاسی‌بلندهای هیوندایی است، بیشتر محسوس است و نسبت خونی پالسید به هیوندای را ثابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نمای جانبی نیز شباهت‌هایی بین این خودرو و سانتافه دیده می‌شود، اما همه چیز در پشت ستون C متفاوت خواهد شد.

هیوندای قصد دارد با ارائه شاسی‌بلند پالسید، فضای داخلی این SUV را رشد داده و راحتی بیشتری را برای یک خانواده بزرگ فراهم آورد. این کمپانی کره‌ای ادعا می‌کند که فضای مناسبی برای سرنشینان به ویژه صاحبان صندلی‌های انتهایی فرآهم آورده و در کنار آن یک محفظه بار بزرگ و جادار را تعبیه کرده است. از دیگر سو در فضای داخلی  این کراس‌اوور شاهد مواد درجه یک، فناوری‌های خلاقانه و  طیف وسیعی از ویژگی‌های ایمنی هوشمند هستیم.

جزئیات زیادی در خصوص این خودرو وجود ندارد اما انتظار داریم پالسید در زیرساخت و پلت‌فرم با خودروی تلوراید کیا که در نمایشگاه آینده دیترویت معرفی می‌شود، مشترک باشد. تلوراید بزرگ کیا قدرت خود را از یک موتور3.3 لیتری V6 با توان 290 اسب‌بخار و گشتاور 341 نیوتن‌متر دریافت می‌کند.

انتظار می‌رود هیوندایی پالسید در تابستان آینده در برخی بازارها مانند آمریکا وارد فرآیند فروش شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • تصاویر | پژو ۲۰۶ و رنو ساندرو در برابر این شاسی‌بلندهای غول‌پیکر، مورچه‌اند
  • رولز رویس لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا را با الهام از آسمان‌خراش‌ها رونمایی کرد (+عکس)
  • اعتراف دیرهنگام یک نماینده مجلس: برخی نمایندگان نه یکی بلکه چندتا شاسی‌بلند گرفته‌اند
  • رونمایی از لوکس‌ترین خودرو شاسی‌بلند دنیا؛ رولز رویس کالینان (فیلم)
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر