Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@15:55:38 GMT

جایزه برای سر سعید فتاحی!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۳۸۶۷

جایزه برای سر سعید فتاحی!

فرصت کم پیش روی سازمان لیگ و فشردگی مسابقات لیگ برتر تهدید بزرگی برای برگزاری منظم لیگ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت جدول لیگ برتر به هم ریختگی کامل این مسابقات را نشان می دهد؛ جایی که برخی تیم ها 12 دیدار، برخی یازده و پرسپولیس 9 بازی انجام دادند تا جدول لیگ برتر و برنامه بازی های باقی مانده با یک بی نظمی رو به رو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشکل بعدی اما فرصت اندک برای برگزاری مسابقات است که منتج به فشردگی و اعتراض تیم ها می شود و البته فرصتی برای تغییر گسترده برنامه های انجام شده وجود ندارد تا شاهد یکی از سخت ترین لیگ های برتر و جام حذفی در سال های اخیر باشیم.

 

وقتی به استقلال و پرسپولیس امیدوار نبودند


منشا همه این اتفاقات عدم امیدواری به فینالیست شدن دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بود؛ در برنامه سازمان لیگ هیچ جای خالی برای این دو تیم در نظر گرفته نشد و هر چند استقلال بر اساس برنامه ریزی اولیه خیلی زود حذف شد اما پرسپولیس تا فینال مسابقات رفت تا به این ترتیب شاهد به هم خوردن برنامه ریزی لیگ برتر باشیم.


مسئولان برگزاری و برنامه ریزی مسابقات بر اساس کشورهای دیگر از ابتدای لیگ برای چنین شرایطی هیچ پیش بینی نداشتند تا حالا فشردگی مسابقات و جدول به هم ریخته لیگ برتر، مشکل ساز شود.

 

کمتر از یک ماه فرصت برای همه مسابقات


پرسپولیس 3 بازی عقب افتاده دارد و تا پایان لیگ باید 6 دیدار برگزار کند و با توجه به شرایط این تیم، همه دیدارها باید تا 27 آذر که زمان شروع آخرین اردوی تیم ملی است، انجام شود. سازمان لیگ برای این موضوع تنها 23 روز فرصت دارد و قرمزها باید حداقل هر 4 روز یک بازی انجام دهند و البته مسابقات این تیم در جام حذفی نیز باقی مانده است.


از سوی دیگر مشکل تنها پرسپولیس نیست؛ سپاهان و ذوب آهن و پیکان سه تیمی هستند که در انتظار بازی های خود با پرسپولیس هستند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده فقط بازی با پیکان در روزهای فیفا برگزار می شود و قرمزها باید از 4 آذر و با شروع مسابقات در فرصت 25 روز فرصت دیگر دیدارهای خود را برگزار کنند. اتفاقی که جدول برگزاری بازی های دو تیم سپاهان و ذوب آهن را نیز فشرده خواهد کرد و از سوی دیگر روی جدول دیگر تیم ها نیز تاثیر می گذارد.

 

برنامه کی روش تغییر می کند


یکی از راه ها برای برگزاری مسابقات، تغییر برنامه تیم ملی است. سعید فتاحی پیش از این اعلام کرده بود که کی روش با تعویق یک هفته ای اردوی تیم ملی موافقت کرده و در این صورت سازمان لیگ 7 روز طلایی را پیش رو دارد که می تواند برای برنامه ریزی خود اختصاص دهد.


کی روش پیش از این نیز با دو روز دیرتر اضافه شدن بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی موافقت کرده بود و حالا نیز با یک هفته تاخیر در شروع اردو، پاس گل طلایی برای مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون ارسال کرده است.

 

برنامه ریزی برای بعد از جام ملت ها!


این موضوع نیز خیلی شدنی نیست. دلیل اول اعتراض تیم هایی است که با پرسپولیس بازی دارند زیرا قرمزها در نیم فصل دوم بعد از یک سال تقویت می شوند و این موضوع قطعا با واکنش سپاهان و ذوب آهن رو به رو می شود.


از سوی دیگر از بهمن ماه لیگ قهرمانان آسیا استارت می خورد و همچنین مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز برای فوتبال ایران در پیش است و خیلی نمی توان روی روزهای باقی مانده در تقویم سال 2019 حساب کرد.

 

جدول فشرده فوتبال ایران بیش از هر موضوع دیگری به همکاری نیاز دارد؛ همکاری باشگاه ها، سازمان لیگ و کارلوس کی روش تا لیگ برتر فوتبال ایران در کنار جام حذفی بتواند سر انجام داشته باشد و مانند سال های گذشته بدون مشکل به پایان برسد.

 

این فشردگی مسابقات کار سعید فتاحی به عنوان برنامه ریز و برگزار کننده مسابقات را بسیار سخت می کند؛ مطمئنا هر برنامه ای که از سوی سازمان لیگ ارائه شود اعتراض چند باشگاه را به همراه خواهد داشت اما با توجه به جدول پیش روی بعد از مسابقات جام ملت های آسیا، چاره ای به جز همکاری و تعامل بیشتر باشگاه ها باقی نخواهد ماند.

 

تیم ملی ایران سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند

استقلال و پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر خوب نتیجه گرفته اند. استقلال در دور برگشت، 3 بار مساوی کرده و 5 بازی را برده است و پرسپولیس هم در این دور 6 برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

به گزارش طرفداری، این پرسپولیس و این استقلال که یکی چشم نوازتر و دیگری نتیجه گیرتر در روزهای اخیر عمل کرده اند، می توانند در تمام بازیهای بعدی خود برنده شوند.

اگر این دو تیم در همه بازیهای بعدی خود برنده شوند (که البته دور از انتظار هم نیست)، اولین تیمهای تاریخ فوتبال ایران خواهند بود که مرز امتیاز 70 را در مسابقات لیگ برتر درنوردیده اند.

حتی در لیگهای 18 تیمی که تعداد بازیها 4 بازی بیشتر از لیگهای 16 تیمی است، هیچ تیمی نتوانسته از مرز امتیاز 67 فراتر برود و امروز پرسپولیس و استقلال این توان را دارند و تلاش خواهند کرد که با رسیدن به امتیاز فوق العاده 70، رکوردی تاریخی را در مسابقات لیگ برتر ثبت کنند.

استقلال و پرسپولیس در حال حاضر هر کدام 23 بازی انجام داده اند، استقلال با کسب 50 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس با کسب 49 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • یک امتیاز اضافی استقلال به پرسپولیس پرید!
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!