Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی صبح سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی گزینش‌گران استان بوشهر اظهار داشت: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت نیازمند استفاده مناسب از نیروی انسانی هستیم.

وی استفاده از نیروی انسانی توانمند را یکی از شرایط توسعه و پیشرفت برای هر جامعه دانست و ادامه داد: هیچ کشور توسعه‌یافته‌ای را بدون داشتن منابع انسانی توانمند نمی‌بینیم و ما نیز باید در کشور به این سمت حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: فرمان امام راحل باید چراغ راه دستگاه‌های اجرایی در گزینش منابع انسانی باشد و به این مسائل مطرح شده توسط امام توجه خاص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هرگونه لغزش قلم و اعمال سلیقه گزینش‌گران سرنوشت مردم را تغییر می‌دهد، اضافه کرد: گزینش‌گران با سرنوشت افراد سر و کار دارند و باید سعی شود که خدای نکرده ظلمی در حق کشی نشود.

خورشیدی با تاکید بر لزوم پرهیز از سخت گیری‌های بی‌مورد در عرصه گزینش افراد خاطرنشان کرد: باید عملکرد افراد مد نظر قرار گیرد و به دیگر مسائل غیرمرتبط توجه نشود.

کد خبر 4457282

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز اربعین حسینی یاسوج پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • پختن، سرنوشت شوم زمین و زمینیان؟
  • کیهان باز هم از دست مولانا عبدالحمید شاکی شد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است