Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به پیشرفت 46 درصدی این طرح گفت : اجرای به موقع این طرح از مطالبات مردم منطقه است و زمینه ساز کاهش مشکلات و حوادث ترافیکی در جنوب آذربایجان شرقی می شود.
حمید شکری در بازدید از روند اجرایی قطعه دوم این طرح افزود: تکمیل قطعه دوم این طرح به 110 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نزدیک به 4.5 کیلومتر از مسیر آسفالت ریزی شده که با تخصیص به موقع اعتبار آسفالت این قطعه تا 20 کیلومتر افزایش می یابد.
فرماندار مراغه خاطرنشان کرد : از مجموع 14 دهنه پل بزرگ پیش بینی شده در این قطعه 11 پل در حال تکمیل و 7پل اجرا شده است.
با اجرای آزاد راه مراغه - هشترود، مسافت 101 کیلومتری بین 2 شهر 9 کیلومتر کوتاه تر می شود و در طول بهره برداری 20 ساله این آزاد راه ، حدود 123 میلیون لیتر بنزین و 294 میلیون لیتر گازوییل و در هر بار طی مسافت 50 دقیقه در وقت مسافران این آزاد راه به صورت میانگین صرفه جویی می شود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: قطعه دوم مراغه هشترود نبود اعتبار طرح ناقص ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه