Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با علت فوت دانش آموز دهدشتی گفت: کالبدگشایی و نمونه برداری جهت آزمایشات لازم انجام شده که پس از اخذ نتایج و بررسی شرح معاینات و کالبد گشایی علت فوت مشخص و به زودی به مقام قضایی استان اعلام می‌شود.

کامروز امینی در رابطه با فوت دانش آموز ۱۷ ساله دهدشتی اظهار کرد:کالبد گشایی و نمونه برداری انجام شده که پس از اخذ نتایج آزمایشات  و بررسی شرح معاینات و کالبد گشایی علت فوت مشخص و به مقام قضایی استان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی در ادامه بیان کرد: در رسانه‌ها علت فوت مسمومیت عنوان شده ولی تا اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی موضوع توسط قضات و بازپرسان، نمی‌توان در این زمینه اظهارنظر کرد.
براساس این گزارش، چند روز قبل مسمومیت یک جوان ۱۷ساله دانش آموز در خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دهدشت به مرکز پیام اورژانس این شهر گزارش شد. بعد از ارائه خدمات درمانی اولیه دانش آموز به بیمارستان دهدشت انتقال یافت که متاسفانه این دانش آموز در بیمارستان جان خود را از دست داد

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی، گفت: در این مرحله از اردو‌ها النا همایونی‌راد دختر والیبالیست بجنوردی و دانش آموز مدرسه ۱۳ آبان نیز حضور داشت.
علی مختاری نژاد تیم ملی والیبال دختران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا آماده می‌کند. 
این رقابت‌ها از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) دو دانش‌آموز استخوان‌های فیل ماقبل تاریخ را پیدا کردند
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • زمان ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی