Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان جاسمی، به‌عنوان سرپرست تیم اعزامی و عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام توانست در مسابقات جهانی روبوکاپ مالزی به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

این عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: مسابقات و رویداد the Malaysia Combat Robot در تاریخ ۱ الی ۷ اکتبر 2018 مصادف با دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ تا یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور جمعی از کشورهای مختلف جهان باهدف ترویج علم رباتیک در پایتخت مالزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، تصریح کرد: تیم اعزامی به این مسابقات با حمایت‌های خوب کانون فرهنگی و هنری محبان علی ابن ابیطالب (ع) استان ایلام در بخش‌های سازه‌های فضایی مقام اول در بین 11 کشور و 600 شرکت‌کننده و در بخش ربات‌های جنگنده سنگین‌وزن در بین 6 کشور و 54 تیم، توانست مقام اول مشترک را کسب کند.

 

جاسمی، با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت 25 کشور به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد، بیان کرد: این مسابقات در 5 رشته مسابقه‌ای و 14 رشته علمی برگزار شد که تیم اعزامی به سرپرستی این‌جانب در این مسابقات حضور داشت و به مدت 4 روز در مسابقات اصلی شرکت کرده و در دوره‌های آموزشی این رویداد نیز شرکت کردیم.

 

وی، بیان کرد: عضو هسته علمي سازمان دانش‌آموزی استان ايلام سال 85، دبير انجمن رباتيک کانون نخبگان فني و حرفه‌ای استان ايلام در سال 89 و دبير انجمن برق و رباتيک دانشگاه آزاد اسلامي استان ايلام واحد دهلران ازجمله سوابق این‌جانب می‌باشد و همچنین در مسابقات بخش دانش‌آموزی و مسابقات دانشجویی در بخش رباتیک در کشور شرکت کرده و مقام‌های زیادی در این مسابقات کسب کرده‌ام.

 

وی، تصریح کرد: مقام چهارم جهاني ربات‌های جنگجو در نوزدهمين دوره مسابقات جهاني ربوکاپ روسيه در آبان ماه سال 96، مقام سوم مسابقات علامه حلي در بخش مسيرياب ويژه در سال 85، تیم برتر فنی در دانشگاه ایلام در سال استارتاپ های استان در سال 95، سرباز نمونه فرماندهی ناجای استان ایلام، مقام اول کشوری دانشگاه سمنان در سال 88 از جمله دیگر افتخارات این‌جانب است.

 

جاسمی با اشاره به اینکه به‌عنوان داور و دبیر کمیته فنی در بسیاری از مسابقات بخش رباتیک در کشور نیز مشارکت داشته است، یادآور شد: تلاش کرده‌ام در کنار کارهای فرهنگی در مسجد و کانون‌های فرهنگی و هنری، در زمینه علمی و به‌ویژه رباتیک با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و مذهبی، مسیر موفقیت را طی کنم.

 

جاسمی، خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی رویداد IIT هندوستان در شهر بمبئی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ دسامبر مصادف با جمعه، ۲۳ آذر ۱۳۹۷ تا شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ امید است که همچنان کانون‌های فرهنگی و هنری تیم اعزامی به این مسابقات را هم مانند گذشته همراهی کنید تا بازهم نام مقدس جمهوری اسلامی ایران رو بتوانیم در عرصه علمی بالاتر از کشورهای دیگر قرار دهیم.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان شبستان یزد افتتاح پروژه اجلاس جهانی گردشگری خوزستان اردبیل اسحاق جهانگیری هفته کتاب و کتابخوانی توان دفاعی ربوکاپ مسابقات کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در استان اردبیل