Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد در خصوص آخرین جزییات توزیع نفت در روستاهای مرزی استان افزود: آذربایجان غربی به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت سفید کشور بیش از ۱۶۰ هزار خانوار شهری و روستایی مشترک نفت سفید دارد ودر حدود ۳۵۰ میلیون لیتر سهمیه سالانه نفت سفید این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درحال حاضر بالغ بر ۵۵ درصد سهمیه نفت سفید کلیه مشترکین شهری و روستایی توزیع شده است ادامه داد: استان به جهت وسعت عملیاتی توزیع سوخت از سال ۷۹ به دو منطقه مجزا به نام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با حوزه جغرافیایی مرکز و شهرهای شمال استان و همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با حوزه جغرافیایی شهرهای جنوب استان تقسیم شده است.

مجرد خاطرنشان کرد: طرح پایلوت توزیع الکترونیکی نفت سفید از طریق کارتهای بانکی از ابتدای سال ۹۷ در منطقه ارومیه عملیاتی شده و سهمیه نفت سفید سرپرست خانوارها در کارتهای بانکی عضو شتاب در چهار مرحله تعریف و توزیع می شود.

وی ادامه داد: توزیع این فرآورده در سالیان گذشته با کالابرگ با مشکلات زیادی از جمله هزینه بالای چاپ و توزیع و امحای کالابرگ، عدم دسترسی به آمار دقیق و میزان سوخت مصرفی حوزه عملیاتی تحت پوشش همراه بود و از این رو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با انجام مطالعات اولیه و در سه فاز شامل، شناسایی خانوارها با همکاری اداره پست، ثبت اطلاعات در سامانه تجارت آسان و هماهنگی با شبکه بانکی استان از طریق کارت بانکی را عملیاتی کرده است.

کد خبر 4457309

منبع: مهر

کلیدواژه: روستا شرکت نفت مناطق مرکزی ایران یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد شهرکرد گرگان راهپيمايي 13 آبان خرم آباد اربعین 97 خطبه های نماز جمعه تبریز شیراز اربعین حسینی پدافند غیرعامل یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد