Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال قطر با ارسال نامه‌ای به تاج از میزبانی شایسته ایران بابت برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نامه شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر به مهدی تاج آمده است: «بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و فدراسیون ایران به جهت پیروزی موفقیت‌آمیز در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کسب مقام دوم را به پرسپولیس تبریک می‌گوییم که در چنین تورنمنتی به تمام دنیا ثابت کرد فوتبال در آسیا، به ویژه در ایران، در حال پیشرفت است.

همچنین به جنابعالی و اعضای LOC به جهت میزبانی فوق‌العاده فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ که در ورزشگاه آزادی در تهران برگزار شد، تبریک می‌گویم. آماده‌سازی استادیوم، مکان و برگزاری بازی باعث شد تا شاهد فینال ویژه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

فدراسیون فوتبال قطر علاقمندی خود را به ادامه تعهدات و روابط مثمرثمر با فدراسیون فوتبال ایران را اعلام می‌دارد و در صورت نیاز به کمک در آماده‌سازی تورنمنت‌های آینده در کنار شما خواهد بود.

مجدداً، به عملکرد فوق‌العاده جنابعالی تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت در آماده‌سازی‌های آینده را داریم».

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا قطر فدراسیون فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟