Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در شهر بخارست کشور رومانی برگزار شد که در پایان میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی به دیدار رده بندی اوزان 63 و 130کیلو گرم رسیدند.

بر این اساس در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 4 بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از گرجستان کشتی را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، وی به گروه بازنده ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی در این گروه نوخچو لابازانوف از روسیه را با نتیجه 5 بر 2 مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد.وی در دیدار رده بندی مقابل یوهانس مایینپاییا از فنلاند قرار می گیرد.

در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری در دور نخست مقابل بالبایی دوردوکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول مقابل ایهور بلیاک از بلاروس با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد وی در دور دوم رامیز ممدوف از آذربایجان را با نتیجه 5 بر 4 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کاتساکی اندو از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.دلخانی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف اُلکساندر هروشین از اوکراین خواهد رفت.

در وزن 77 کیلوگرم سید محمد چوبچیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ساجان از هند با نتیجه 14 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، چوپچیان حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح در دور نخست در مصاف با اینوت کاراس از رومانی با نتیجه 14 بر 3 پیروز شد. وی در دور دوم مقابل گازی خلیل اف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف کوبایی، فلاح از دور رقابت ها کنار رفت.

مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق امشب(سه شنبه) برگزار می شود.

همچنین در رقابت های 5 وزن دوم نیز نمایندگان کشورمان از دقایقی دیگر به ترتیب زیر به مصاف حریفان خود خواهد رفت:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف هلاری ماگیسالو از استونی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان رضوان آرنات از رومانی و لائونی از الجزایر مبارزه می کند. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم که 27 نفر شرکت کرده اند، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با کوزوب از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده مبارزه آلن میرزویان از روسیه و روایندر از هند می رود.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول با راماز زوئیدزه از گرجستان پیکار می کند و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده تونی اوجالا از فنلاند و آرام واردانیان از ازبکستان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در دور اول با داوید لوسونزی از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مبارزه میان روسیان درمانسکی از بلغارستان و برهان آکبوداک از ترکیه دیدار می کند.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری در دور نخست استراحت می کند و در دور دوم با مجیا کاستلو از هندوراس مبارزه می کند وی در صورت پیروزی در این مسابقه در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان یوتا نارا از ژاپن و دیپانشو از هند می رود.

بیشتر بخوانید:

مشتاقی:شورای فنی همیشه پای کار بوده/لطفاَ خود زنی نکنیم! دلخانی به رده بندی رسید/یوسفی در شانس مجدد؛خدری،چوبچیان و فلاح حذف شدند

انتهای پیام/

آغاز رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در کردستان به پایان رسید که در وزن ۵۵ کیلوگرم پیام احمدی، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد عشیری، در وزن ۷۷ کیلوگرم ابوالفضل مهمدی و در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدامین حسینی به مدال طلا رسیدند.

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۶۰ کیلوگرم کامران عبدولی، در وزن ۷۲ کیلوگرم امیررضا عیسوند، در وزن ۸۲ کیلوگرم امیررضا آریا مقدم، در وزن ۹۷ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرحسین عبدولی صاحب گردن آویز نقره شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز، در وزن ۶۳ کیلوگرم رامین بخشی، در وزن ۶۷ کیلوگرم غلام رضا عبدولی و در وزن ۷۲ کیلوگرم احمدرضا محمدیان نیز صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • مهمدی ششمین فرنگی کار المپیکی ایران
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان