Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:32:10 GMT

حمایت احزاب مصری از مردم و مقاومت در نوار غزه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۴۴۷۸

حمایت احزاب مصری از مردم و مقاومت در نوار غزه

برخی احزاب مصری بر حمایت کامل خود از مردم تحت محاصره غزه و مقاومت فلسطین در برابر تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی تاکید کردند. ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ بین الملل آفریقا آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الجیل مصر خطاب به مردم غزه گفت : ای مردم غزه مقابل دشمن تنها نیستید، ما شما را تنها نمی‌گذاریم ، ما با شما در یک سنگر هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجی الشهابی رئیس حزب الجیل مصر در پی تجاوزات گسترده و بی‌وقفه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار  غزه و شهادت شماری از مردم مظلوم آن در گفت‌وگو با پایگاه خبری فلسطینی شهاب اظهار داشت: به مردم غزه می گوییم که در مقابل دشمن تجاوزگر صهیونستی پایدار و مقاوم باشید و به اذن خداوند پیروز هستید و ملت مصر هر روز با مسئله و قضیه فلسطین زندگی می کند و همواره به یاد شماست و با غزه در یک سنگر است. ‎

الشهابی افزود: هدف دشمن اشغالگر صهیونیستی در بمباران ساختمان شبکه ماهواره ای الاقصی(وابسته به جنبش حماس) خاموش کردن صدای ملت فلسطین است، اما دریغ از این که فریاد مظلومانه این ملت به گوش جهانیان خواهد رسید.‎

رئیس حزب ائتلاف سوسیالیستی مصر هم در گفت‌وگو با شهاب گفت: پاسخ مقاومت فلسطین به اشغالگران صهیونیستی، پاسخی قوی است.

عبدالغفار شکر رئیس ائتلاف سوسیالیستی، پاسخ مقاومت به اشغالگران متجاوز را قدرتمندانه دانست و گفت این پاسخ، مسئله فلسطین را به ملت‌های عربی برمی‌گرداند، و مقاومت و مقاومت فلسطینیان افتخار همه اعراب است.‎

 

شکر افزود: ما پایداری ملت فلسطین در غزه را ارج می‌نهیم، و مطمئن هستیم که مردم غزه که طی این سال‌ها مقاومت و ایستادگی کرد، این بار هم قادر به ایستادگی و ضربه زدن به اشغالگران اسرائیلی خواهد بود.

وی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست با کنار گذاشتن اختلافات از ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه حمایت کند.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,88,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد

رئیس جمهور سوریه امروز (یکشنبه) در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: آمریکا در صدر کشورهای غربی از درگیری میان فلسطین و رژیم صهیونیستی سود می‌برد و در حاشیه، تشدید هرج و مرج را تماشا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بشار اسد در گفت‌وگو با برنامه «اکثریت جهانی» شبکه یک تلویزیون روسیه در پاسخ به سوالی درباره نقش آمریکا در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: وقتی می‌گوییم آمریکا، منظور ما کل غرب است چراکه غرب تحت کنترل آمریکا است و واشنگتن از هرگونه درگیری منتفع می‌شود. سپس کنار می‌ایستد و هرج و مرج فزاینده را تماشا می کند و منتظر لحظه‌ای است که بتواند ضربه قاطعی را وارد کند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که آمریکایی‌ها از هر درگیری سود می‌برند و سیاست این کشور بر اصل «تفرقه بیانداز و حکومت کن» استوار است.

وی گفت: این شیوه کنترل آنهاست و این یک نوع سیاه نمایی است. چنین رفتاری غیراخلاقی است. آمریکا هر درگیری را به یک بیماری مزمن خطرناک مانند دیابت یا سرطان تبدیل می‌کند و کشورهای متخاصم معمولاً هزینه این درگیری را می‌پردازند.

اسد افزود: آمریکا با حمایت بی‌چون و چرا از رژیم صهیونیستی و ارسال سلاح به آن، نقش اصلی را در جنگ نسل کشی در نوار غزه ایفا می‌کند. این کشور برای بهبود وجهه مخدوش خود در مقابل چشم جهانیان، از ضرورت ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه دم می‌زند اما در عمل با وتو کردن قطعنامه های سازمان ملل به نفع رژیم اشغالگر به این جنایات دامن می‌زند.

کد خبر 746713

دیگر خبرها

  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • آمریکا از درگیری فلسطین و اسرائیل سود می‌برد
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه
  • تظاهرات مردم اسپانیا در حمایت از غزه+ فیلم