Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی پرسپولیس از برنامه ریزی جدید سازمان لیگ فوتبال ایران برای بازی های معوقه تیمش حسابی آشفته‌شد.

 کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران زمان دیدار معوقه پرسپولیس مقابل پیکان تهران را ۲۸ آبان ماه اعلام کرده است. تاریخ جدیدی که حسابی سرمربی سرخپوشان را آشفته کرد.

شب گذشته مسئولان پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ را که برای استراحت به کرواسی رفته است در جریان این موضوع قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که فریادهای سرمربی معمولا آرام پرسپولیس را به همراه داشته است.  او اعلام کرده است هیچ تمایلی به زیر بار رفتن این موضوع ندارد اما چاره ای هم جز پذیرش این موضوع ندارد.

سرمربی کروات پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود حاضر نیست بدون بازیکنان ملی پوش خود به میدان برود اما حالا چاره ای جز رویارویی با خودروسازان در غیاب علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و بشار رسن ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در حالی باید تیمش را برای دیدار دوشنبه هفته آینده مقابل پیکان آماده کند که خود و  دستیارانش یکشنبه صبح به تهران می رسند.

عصبانیت بی سابقه برانکو به حدی بوده است که سایر صحبت های مسئولان باشگاه با وی بیان نشده است و مکالمه بین آنها خیلی کوتاه به پایان رسیده است.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!

به گزارش “ورزش سه”، ذوب‌آهن اصفهان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بدشانسی‌های متعددی را تجربه کرده و حالا در هفته‌های پایانی مسابقات کار سبز پوشان اصفهانی به جایی رسیده که آنها با کمبود شدید بازیکن مواجه شدند.

محمد ربیعی سرمربی گاندوها در فصل جاری ۴ بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و در نیم فصل مسابقات با جدایی غیرمنتظره چند بازیکن خود مواجه شد.

ذوب‌آهن اگرچه در نقل و انتقالات زمستانی تعدادی بازیکن جدید را خریداری کرد اما حالا با کمبود شدید بازیکن مواجه است. سبزپوشان در آستانه دیدار با نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هم سه بازیکن دیگر خود را از دست داده‌اند.

چاپاراتزه، فریبرز گرامی و مهرداد رضایی سه بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت در بازی عصر چهارشنبه حضور ندارند و همین موضوع کار ربیعی را سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در این خصوص گفته است: با توجه به فاصله نزدیک بازی‌ها سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. سخت بود که ۲ هفته متوالی در خانه تراکتور بازی کنیم. چاپاراتزه، گرامی و رضایی را در اختیار نداریم، از ۱۶ بازیکن خود ۱۳ بازیکن داریم که ۲ دروازه‌بان هستند و قطعا باید از بازیکنان پایه تیم خود استفاده کنیم. البته نبود بازیکنان خللی در روند ما ایجاد نمی‌کند.

شرایطی که ربیعی درباره آن صحبت کرده به خوبی نشان می‌دهد که ذوبی‌ها با کمبود شدید بازیکن در مسابقه حساس با نساجی مواجه هستند. با این حال باید دید ربیعی چگونه خلا بازیکنان کلیدی خود را جبران خواهد کرد و از چه نفراتی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رقابت 21 هزار کرمانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند