Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت آبی پوشان گفت: در شرایط بحرانی که استقلال داشت لغو بازی با پدیده که باید در ورزشگاه تختی صورت می‌گرفت به نفع این تیم شد.


ایوب اصغرخانی  ابتدا با اشاره به لغو دیدار استقلال و پدیده در لیگ برتر اظهار داشت: این اتفاق به هر دلیلی که رقم خورد، به سود استقلال شد. باتوجه به نتایج دیدارهای گذشته این تیم مقابل سپاهان، سایپا و ماشین سازی، تیم آماده ورود به بحران بود و کافی بود مقابل پدیده پیروز نشود تا حاشیه های جدیدی دور و بر آن ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خصوص که این بازی قرار بود در ورزشگاه تختی برگزار شود و ناهمواری زمین این ورزشگاه هم می توانست علتی باشد برای بازی نه چندان خوب و احتمالا کسب نتیجه ای به جز پیروزی.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: نتایج نا مطلوب هفته‌های اخیر باعث شده بود تا تمرکز شفر هم بر هم بخورد و این تعطیلات تاحدودی برای ذهن آشفته سرمربی استقلال هم خوب است. او می تواند در آرامش بیشتری افکار خود را متمرکز کرده و برای تیمش بهترین تصمیم را بگیرد.

هافبک پیشین آبی پوشان  تصریح کرد: فصل گذشته هم شفر وقتی از تعطیلات استفاده کرد و یک اردو در جزیره کیش گذاشت، تیم به شرایط ایده آل رسید و فکر می کنم سرمربی کهنه کار استقلال آنقدر تجربه داشته باشد که در این مقطع نیز با استفاده از این ایام تعطیل تیمش را از نظر روحی و بدنی ریکاوری کند.

اصغرخانی گفت: من اطمینان دارم آبی پوشان با شروع مجدد لیگ به روزهای خوب باز خواهند گشت و نتایجی خواهند گرفت که در شان نام این تیم باشد. به اعتقاد من نه بازیکنان، نه اعضای کادر فنی و نه هواداران نباید از قهرمانی در این فصل نا امید شوند و قهرمانی را از دست رفته بدانند. فرصت برای جبران زیاد است.

وی در خصوص اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی استقلال گفت: در این خصوص خود شفر بهترین فردی است که می تواند اظهار نظر کند. نباید اضافه شدن دستیار را به او تحمیل کرد. حتی اگر قرار شد یک دستیار به کادر فنی اضافه شود باید انتخاب این فرد را هم به انتخاب خود شفر گذاشت. در غیر این صورت اضافه شدن دستیار نه تنها مفید نیست، بلکه ممکن است پیامدهای منفی هم داشته باشد. 

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟