Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان، در ادامه روند موفقیت‌های هنرمندان کردستان در بخش‌های هنری، جایزه بهترین اثر بخش نوجوان سی امین جشنواره بین المللی کارتون Olense Kartoenale کشور بلژیک شامل تندیس و دیپلم افتخار و جایزه ۲۵۰ یورویی به کانی پیرنیانی هنرمند نوجوان سنندجی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانی پیرنیانی هنرمند ۱۲ ساله سنندجی عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان است که کار هنری خود را زیر نظر سامان صولی از کاریکاتوریست‌های خوب این استان آغاز کرد.

این هنرمند نوجوان در اولین حضور بین المللی خود موفق شد این جایزه ارزنده جشنواره النس که در شهر الن بلژیک با موضوع امنیت در کار برگزار شد، را به خود اختصاص دهد.

در دو دوره گذشته این جشنواره نیز رژینا قناعت از دیگر هنرمندان کارتونیست عضو خانه کاریکاتور حوزه هنری کردستان موفق به کسب این عنوان شده بود.

انتهای پیام/م

درخشش نوجوان کردستانی در سی امین جشنواره بین المللی کارتون «النس» بلژیک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاریکاتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • چگونه به هنر نگاه کنیم و واقعا آن را ببینیم؟
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا