Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@18:50:23 GMT

قیمت بلیت باغ پرندگان 23 هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۴۹۰۵

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش قیمت بلیت باغ پرندگان موافقت کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی افزایش قیمت بهای بلیت باغ پرندگان روی میز بررسی قرار گرفت و محسن هاشمی با اشاره به اینکه از سال ۹۴ تاکنون بهای بلیت بازدید از باغ پرندگان افزایش نیافته است، گفت‌: حالا شهرداری تهران لایحه‌ای را بابت افزایش بهای باغ پرندگان به شورای اسلامی شهر تهران ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدراعظم نوری در جریان بررسی این لایحه با اشاره به اینکه مجموعه‌هایی همچون باغ پرندگان باید به سمت خودگردان کردن بروند، گفت‌: پیشنهاد می‌کنیم نرخ بازدید از فاز اول و دوم باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یابد.

همچنین مجید فراهانی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان مخاطبان اصلی باغ پرندگان هستند و از این باغ به عنوان محل اردوهایشان استفاده می‌کنند، خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌شود در اردوهایی که ۱۰۰ نفره هستند تخصیص ۵۰ درصدی برای آنها در نظر بگیریم.

وی گفت‌: دانش‌آموزان در گذشته و برای بازدید از فاز اول تنها ۴۰۰۰ تومان پرداخت می‌کردند و با تخفیف ۵۰ درصدی که وجود داشت فقط ۲۰۰۰ تومان پرداخت برای بلیت خود پرداخت می‌کردند.

فراهانی با اشاره به اینکه ایامی که باغ پرندگان بازدید کننده ندارد می‌توانیم این تخفیف‌ها را به دانش‌آموزان بدهیم، بیان‌ کرد: می‌توانیم حتی تخصیص ۷۵ درصدی بلیت باغ پرندگان را داشته باشیم. یعنی پیشنهاد مشخص بنده این است که نرخ تخفیف مدارس از ۵۰ به ۷۵ درصد افزایش یابد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پیشنهاد فراهانی در ارائه تخفیف ۷۵ درصدی بازدید دانش‌آموزان در ایام غیر پیک به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تهران رسید و همچنین با رأی اکثریت شورای اسلامی شهر تهران نرخ بلیت بازدید از فاز یک و دو باغ پرندگان به ۲۳ هزار تومان افزایش یافت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بلیت باغ پرندگان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • یک فعال کارگری: پیشنهاد ترمیم حق مسکن کارگران در نشست غیررسمی وزارت کار مطرح شده