Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@16:06:01 GMT

زمان آغاز دور جدید اعزام به عتبات +هزینه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۰۵۴

زمان آغاز دور جدید اعزام به عتبات +هزینه‌ها

خبرگزاری فارس: مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام کاروان‌ها به عتبات، اظهار داشت: پس از برپایی مراسم باشکوه اربعین حسینی، اعزام کاروان‌های به عتبات مجدد از سر گرفته شد و از ۱۴ آبان‌ماه زائران به عتبات مشرف شدند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های عتبات از ۱۴ آبان تا پایان این ماه پیش‌بینی شده بود، افزود: دور جدید اعزام زائران به عتبات از ۳۰ آبان‌ماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، هزینه سفر به عتبات هم‌اکنون به صورت هوایی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سازمان حج عتبات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می‌شوند. - اخبار استانها -

سعید کریمی‌خو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هشت کاروان شامل پنج کاروان اهل تسنن و سه کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه به حج تمتع اعزام خواهند شدند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه در مجموع 965 زائر حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند عنوان کرد: معاینات پزشکی این زائران انجام شده و در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند و با صدور ویزا اعزام خواهند شد.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه زمان اعزام کاروان‌های حج تمتع در خرداد ماه مشخص می‌شود گفت: زائران حج تمتع امسال نیز از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان‌های حج عمره افزود: دو کاروان حج عمره شامل یک کاروان اهل تسنن و یک کاروان اهل تشیع از استان کرمانشاه عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی با بیان اینکه هر کدام از کاروان‌‌های حج عمره شامل 75 نفر هستند گفت: کاروان اهل تشیع سوم اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی شدند و اکنون نیز در مدینه حضور دارند.

کریمی‌خو با اشاره به اینکه سفر حج عمره 10 روز طول دارد افزود: کاروان اهل سنت حج عمره از استان کرمانشاه نیز 11 اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند و پنج روز در مدینه و پنج روز نیز در مکه حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز