Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم والیبال پیکان گفت: من فصل گذشته در ایران بودم، هواداران دیوانه والیبال هستند، سپس به سری A۲ ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، «کی فان‌دیک» قطر پاسور هلندی فصل پیش تیم والیبال پیکان پس از پایان قراردادش با این تیم به ایتالیا رفت  و توانست در کنار دیگر شاگردان خوان سیچلو به عنوان قهرمانی سری A۲ برسد و تیم «مولفتا» را راهی سری A۱ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با این حال ترجیح داد راهی آمریکای جنوبی شود و برای «لیبرتاد بورگی» آرژانتین بازی کند. به هر حال با حضور بازیکنی مثل «فرناندو هرناندس» کوبایی، او شانس زیادی برای بازی کردن نداشت. 

فان دیک در مورد لیگ آرژانتین می‌گوید: تیم لیبرتاد به سختی تلاش می‌کند تا جایی در بین تیم‌های برتر لیگ برای خود دست و پا کند. رئیس باشگاه ایده‌های بسیار بزرگی در سر دارد و با وجود کمبودهایی که وجود دارد، تلاش می‌کند تا تیمش در بین بهترین‌های لیگ باشد.  تیم‌های بولیوار و UPCN، قدرت‌های لیگ هستند و ما می‌خواهیم از آنها امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: من همیشه تیم‌هایی را انتخاب می‌کنم که برای سایرین یک چالش به حساب بیاید تا پیشرفت کنم و فصلی با یاد ماندنی داشته باشم. من فصل گذشته در ایران بودم و  هواداران آن، دیوانه والیبال هستند. سپس به سری A۲ ایتالیا رفتم و قهرمان شدیم. من با هدفی مشابه به آرژانتین آمدم و می‌خواهم سطی بازیم را ارتقا دهم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پیکان فان دیک والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران