Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:52:03 GMT

دستگیری قبل سرقت مسلحانه از طلافروشی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۱۳۴

دستگیری قبل سرقت مسلحانه از طلافروشی در کرج

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش ماموران، سارقان مسلح طلافروشی، قبل از اجرای نقشه خود دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر نقشه سرقت مسلحانه توسط یک باند پنج نفره در منطقه 45 متری گلشهر موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تحقیقات دراین زمینه انجام شد و بعد از چندین روز، کار اطلاعاتی بر روی عناصر این باند، سرکرده باند سرقت شناسایی و طی چندین عملیات ضربتی، تمامی اعضای باند دستگیر شدند.

 نادربیگی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کمری، تیرجنگی و دو دستگاه خودرو کشف شد. متهمان پس از دستگیری، به نحوه چگونگی تدارک و آماده سازی برای سرقت مسلحانه طلافروشی در ایام تعطیلات اخیر اعتراف کردند.

به گفته سرپرست پلیس آگاهی استان البرز، متهمان جهت تحقیقات بیشتر همچنان در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار دادند.

ماه گذشته نیز یک فقره سرقت مسلحانه در منطقه حصارک کرج رخ داد که سارق در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرقت منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند