Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدرسه شش کلاسه شهداي بانک ملي ايران در منطقه حناي شهرستان سميرم استان اصفهان با حضور مقامات و مسئولان استاني و محلي به بهره برداري رسيد.
مدرسه شش کلاسه شهداي بانک ملي ايران در منطقه حناي شهرستان سميرم استان اصفهان با حضور مقامات و مسئولان استاني و محلي به بهره برداري رسيد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، مرتضي نصري رئيس اداره امور شعب استان اصفهان بانک در اين مراسم که با حضور رئيس انجمن خيرين مدرسه ساز، مسئولان اداره کل نوسازي و تجيز مدارس استان اصفهان، مديران آموزش و پرورش، نماينده سميرم در مجلس شوراي اسلامي و مقامات محلي برگزار شد، ضمن تقدير از حمايت هاي مديرعامل بانک در تخصيص بودجه هاي امور عام المنفعه و همکاري اداره کل نوسازي استان، ايفاي رسالت هاي اجتماعي را جزو اولويت هاي بانک ملي ايران عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصغر سليمي نماينده شهرستان سميرم در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن اشاره به اهميت تجهيز فضاهاي آموزشي، از اقدامات ارزشمند و شايسته بانک ملي ايران در بخش هاي مختلف به ويژه ساخت و تجهيز مدارس تقدير کرد.
در پايان اين مراسم لوح تقديري نيز به پاس اقدام خيرخواهانه بانک ملي ايران در راستاي انجام رسالت هاي اجتماعي و خدمت رساني به عرصه علم و آموزش کشور از سوي مجمع خيرين مدرسه ساز استان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود به منظور بازگشایی رودخانه در بخش‌های خشک آن و تخصیص آب برای نوبت سوم آبیاری مزارع اصفهان و شرق این خطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا صادقی اظهار کرد: مدت زمان و حجم آب تخصیصی پس از جلسات آینده مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: میزان و مدت تخصیص آب در نواحی مختلف نیز منوط به جلسات و هماهنگی صنوف کشاورزان استان است.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان همچنین پیش‌بینی کرد که با توجه به شرایط موجود حدود فردا ظهر آب به کلانشهر اصفهان برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 745277

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • بهره‌برداری از خط ۵ بی‌آرتی اصفهان تا نیمه نخست ۱۴۰۳
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید