Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@23:08:37 GMT

آغاز عملیات آسفالت معابر شهرهرات

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۲۲۱

به گزارش خبرگز اری صدا وسیما مرکز یزد ، شهردار هرات گفت: امسال در  حدود ٣٠هزار مترمربع از معابر وخیابانهای سطح شهر هرات آسفالت می شود
علی صادق زاده افزود :درسال گذشته ١٠٠هزار مترمربع از معابر وکوچه های اصلی سطح شهر بااعتبار٢میلیارد تومان آسفالت شده است
وی اشاره کرد :باتوجه به پیش بینی های انجام شده برای آسفالت معابر وخیابانهای خاکی سطح شهر نیاز به اعتباری بالغ بر ١٢میلیارد تومان است تا کل آسفالت معابر وخیابانهای خاکی سطح شهرانجام شود
صادق زاده بااشاره به خدمات رسانی بهتر شهرداری درحوزه عمرانی، فضای سبزوخدمات شهری به شهروندان تصریح کرد:شهروندان با پرداخت عوارض ومالیات خود می‌توانند به شهرداری کمک بزرگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد هرات خاتم آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از دیوارکشی و ساماندهی آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان خبر داد و گفت: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به درخواست اهالی محله آزادان این منطقه و رفاه حال شهروندان، اطراف این آرامستان به‌زودی توسط شهرداری دیوارگذاری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل دیوارکشی محوطه، ساماندهی محوطه، بدنه‌سازی و ساماندهی فضای آرامستان و بتن قبور در مدت زمان چهار ماه در مرحله تحویل زمین و آغاز به‌کار است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: محصورکردن آرامستان شیخ شهاب‌الدین محله آزادان برای صیانت از اموات، کنترل تردد و توسعه و فضاسازی مناسب و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار است و منطقه ۹ شهرداری برای اجرا و اتمام این پروژه تلاش خواهد کرد.

کد خبر 750725

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند