Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سید حجت الله موسوی قوام؛ مدیرنمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: کل مبلغ بدهی  47نفر از مددجویان جرائم غیرعمدبیش از ۱۸۰ میلیاردو ۶۰۵ میلیون ریال است که با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال از زندان آزاد می‌شوند. همچنین با تلاش نمایندگان و مددکاران ستاد دیه در زندان‌های استان بیش از ۱۴۹ میلیاردو ۶۷۱ میلیون ریال از شکات تخفیف بدهی و رضایت اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی قوام افزود: از تعداد ۴۷ مددجو واجد الشرایط که زمینه آزادی آنان در این ایام فراهم گردیده تعداد ۲ نفر محکوم به پرداخت دیه در حوادث شبه عمد است و مابقی محکومین بدهکار مالی می‌باشند که مربوط به تمامی زندان‌های استان هستند.

وی بیان داشت: ستاد دیه استان از ابتدای امسال تا کنون موفق به آزادی تعداد ۲۲۹ مددجوی جرائم غیر عمد با پرداخت مبلغ ۶۳ میلیاردو ۸۰۰ میلیون ریال شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۰ درصدی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان داشته است.

موسوی قوام در پایان گفت: در حال حاضر تعداد ۳۴۹ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های استان تحمل حبس می‌نمایند که برای آزادی آنان بیش از ۹۵ میلیارد ریال نیاز است.
انتهای پیام/ی

وجود تعداد ۳۴۹ مددجوی جرائم غیر عمد در سطح زندان‌های کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

  آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان

سید نادر شبیبی دادستان عمومی و انقلاب شادگان  گفت: در آخرین روزهای سال گذشته، یک خیر ناشناس با پرداخت مبلغ بدهی سه نفر از محکومان جرائم مالی غیرعمد، موجب آزادی آنان شد.

او با بیان اینکه مبلغ این بدهی حدود ۸۶ میلیون تومان بوده است، افزود: خیرین و مصلحین نقش مهمی ایجاد صلح و سازش در اختلافات، اخذ گذشت از شکات و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی دارند و این مشارکت مردمی ارزش زیادی در جامعه اسلامی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی هفت زندانی جرائم غیرعمد به همت خیرین بافقی
  • دولت باید زمینه‌ایی برای سوق دادن سرمایه سرگردان مردم به سمت تولید فراهم آورد
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان