Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:16:53 GMT

ریزش خونین یک عمارت قدیمی در بوشهر+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۰۵۳۲۸

ریزش خونین یک عمارت قدیمی در بوشهر+ عکس

حوادث رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ریزش بخشی از یک عمارت قدیمی در بوشهر یک مصدوم برجا گذاشت.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ساعت ۲۱ دیشب با شماره۱۱۲ هلال احمر تماس گرفته و از ریزش آوار در یک عمارت قدیمی در نزدیکی مرکز شماره دو کانون پروش فکری کودکان ونوجوانان بوشهر خبر داده شد که یک تیم عملیاتی از شهرستان بوشهر و یک تیم واکنش سریع استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تیم‌ها به فرماندهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر شروع به ارزیابی اولیه کردند و بعد از چند دقیقه یک نفر از زیر آوار پیدا شد که مصدومیت جزئی پیدا کرده بود و امدادگران او را مداوا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به حضور گروه‌های آتش نشانی و شهرداری بوشهر در محل حادثه، بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال داشت، بقایای این ساختمان قدیمی روی ساختمان‌های همسایه ریزش کند، خودرو‌های سنگین شهرداری شروع به آواربرداری نهایی کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوانی هنگام همخوابی با شوهرش فلج شد ! +عکس تجاوز 4 جوان به حنا 21 دختر ساله در جنگل + عکس قیمت خودروهای دست دوم خارجی با دلار 15 هزار تومان ! + جدول تجاوز به دختر مشهدی در پستوی شیطانی یک فروشگاه دابسمش جنجالی پسر بسیجی در سوریه + فیلم پرتاب سگ به سمت مامور پلیس! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناگفته های دردناک مردی زلزله زده که عکسش جهانی شد! + تصاویر واکنش رییس پلیس آبادان به قتل 2 جوان آبادانی + عکس اجساد قربانیان 16+ حکم زندان برای رپر کودک آزار +عکس به رئیست بگو، خاشقجی را کشتیم / تماس تلفنی که عامل ترور با رابط بن سلمان داشت / فایل صوتی لو داد ابر قهرمان‌ سینما درگذشت + عکس دستگیری 3 جوان نیشابوری در حمله خونین به 2 روحانی! پیرمرد 50 ساله همسر دوم و پنهانی اش را در خیابان کشت! خانه چند سلبریتی هالیوودی در آتش سوخت

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه اخبار حوادث مدیرعامل جمعیت هلال احمر عکس قدیمی بوشهر یک مصدوم عکس فیلم دختر ایران زندگی پدر قتل مردم زن پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و ۶ شعبه هلال‌احمر استان به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف در آماده باش هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی کاوسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، اظهار داشت: 6 شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

وی گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف بیشتر است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

کاوسی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر 4 نفر در جاده خوسف- معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد